16 Eylül 2016 Cuma

Tayland Dizi - U Prince : The Handsome Cowboy

Herkese merhabalar millet !

Bugün dışarda olduğum için günün postu bu saate kaldı maalesef beni mazur görün :)

Neyse efenim gelelim bugünün dizisine ... Bugün Tayland'tan 8 bölümlük bir mini dizi ile devam edicez.Tayland'tan Oppa 'da buldum hadi bakalım :) Daha önce 1 oyuncu 4 dizi olarak post yaptığım Push dizilere kaldığı yerden devam edicen ee bize de izlemek düştü her dizisinde enfes yakışıklıydı her diziside kendini izlettiriyordu cidden harika dizilerdi ama bu haricinde !

Resmen dizi sayesinde Push'tan soğudum diyebilirim ! Ulan sen 8 bölümcük mini mini bir dizisinin zaten neden güzelim konunun içine ediyorsunda beni burda cinnete getiriyordun resmen bi yerden sonra izlemek istemedim diziyi sırf Push vardı diye yine idare ettim.

Şöyle ki aslında her şey günlük güneşlik oldukça güzel başlamıştı.Yine çok masum kızcağız ve kibir müptelasi bir oğlanımız vardı bunlar didişe didişe yollarına ne güzel buluyorlardı ki çocuk mal gibi kızı aldattı durdu ve kızda her defasında mal gibi çocuğu affedip ilişkilerinde kaldıkları yerden devam ettiler.Ulan sen bu kıza nasıl aşıksın böyle aşk mı olur? Ulan sen nasıl kızsın hiç mi gururun yok ? Sen nasıl dizinin senaristisinde 8 bölümlük dizinin yarısında böyle saçma şeyler yaptın ?

Neyse bu diziyi de böyle sonlandırdık benim böyle dememe bakmayın eğer izlemek isterseniz (yinede(!)) kısaca konusu :




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...