24 Eylül 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Kitap - Kafes Josh Malerman

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün Balıkesir'de çok güzel bir hava var.Hafta sonu oldukça güzel geçeceğe benziyor bunun şerefine bir kitap postu yaparım didim !

"Kafes" uzun zaman Çok Satanlar 'da olan ve bir çok blogta gördüğüm ama konusunu dahi bilmediğim sadece Polisiye bir roman diye tahmin ettiğim bir kitaptı.Kütüphanede görünce hemen üzerine atladım elbette ve 3-4 gün gibi kısa bir sürede heyecanla okuyup bitirdim.Cidden çok sürükleyici ve aldığı konumu hakeden bir kitap olmuş bence ama bir kaç nokta bana eksik geldi açıkçası.

Konusu aslında çok alışageldik.Zombi yerine türü bilinmeyen "yaratıklar" dünyayı istila ediyor eğer bu yaratıklara bakarsanız beyniniz bunu kaldıramıyor ve delirmeye başlıyorsunuz ya çevrenizdeki ya da kendinizi öldürüyorsunuz o yüzden hiç bir şekilde evden dışarı çıkmamanız lazım.Eğer çıkarsanızda dış dünyayı görmemeniz  , "Gözlerinizi Asla Açmamanız Lazım !" 

Kitabın sonuna kadar benim merak ettiğim tek şey bu yaratıkların neye benzediği nerden geldiği ve nasıl bir etki yarattığıydı insan beyninde ama hiç bir açıklama olmadan yazar hikayeyi bağlamış ve bitirmiş.Kitabın akışına göre bence çok vasat bir sonmuş gibime geldi bunun dışında gerçekten çok saran bir hikaye.


1 yorum:

  1. yazın okumuştum heycanlıydı filmi nası olcak bakalım :) baksanaaa amaaa seni mimlediiiim :)

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...