7 Eylül 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Kutsal Mezarın Günahkar Misafiri W.Peter Blatty

Herkese merhabalar millet ...

Biliyorum biliyorum bugünün postu biraz gecikti ama zorlu bir "sivilce ile savaş " dönemine girdiğimden hastahanelerde sürünüyordum.O konuya ilaçlar biraz daha etkisini göstermeye başladığı zaman gelicem ama şimdi ki konumuz yeni kitap postu !

Eylül'ün ilk kitabı ... Ve cidden hiç beğenmedim hatta anlamadım bile kitabı yazık oldu paracıklarıma !

"Şeytan" kitabı ve filmi ile beni benden alan yazarın sanırım 40 yıl sonra çıkardığı diğer kitabı cidden -bence- çok kötü olmuş insan okurken içinden geçirmiyor değil hani "40 yıl bunun için mi bekledin be adam ?" !

Başlarda kitap sorgu ve esirin diyalogları ile başlıyor.Ne oluyor kim, nedir hiç bir şey anlamadan ...
Daha sonra bu esir bir şekilde Kudüs'e kaçıyor ve orda bazı olaylar yaşıyor falan.İsminden ve kapağından bir korku yayılsada korkunun k si dahi yoktu kitapta cidden bu kitaba rastlarsanız bence es geçin !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...