3 Ekim 2016 Pazartesi

Kore Dizi - Cinderella And Four Knights

Herkese merhabalar efenim ...

İzlediğim Kore dizileri birbir bitmeye başladı onlardan biri de 16 bölüm süren ve Kore'de ülkemizde de çok beğenilen Cinderella And Four Knights oldu.Aslında bence biraz daha uzatılabilir ve konu biraz daha toparlanabilirdi gibime geldi benim ama neyse bir dizi daha burada bitti.

Diziyi şöyle açıklamak gerekirse , sağa dönüyorsan yakışıklı,sola dönüyorsun yakışıklı,önünü dönüyorsun yakışıklı arkanı dönüyorsun yakışıklı :D

Evet bence konuyu çok güzel özetledim ben o kızın yerinde olsam kafayı yerim hiç bir seçim yapamazdım herhalde :D Gerçi kızın öyle seçim yapma gibi bir durumuda yok ama 4 tane yakışıklı erkek ve 1 kız aynı evin içinde vahşeti siz düşünün artık.Bu arada kızı nedense hiç sevmiyorum ya zaten çokta ünlü bir sima değil ama böle tarzı falan ne bileyim bana çok ezik geliyor bu tip kızları sevemiyorum.Ben yüzsüz kız seviyorum herhalde :D

Bu arada dizi ilk başlarında Boys Over Flowers dizisine çok benzetildi hem konu olarak hem 4 kişi kuzen olmaları açısından ama bence kişi sayıları dışında pek bi benzerlik yoktu çünkü BOF'ta hiç bi zaman 2 erkek dışındaki diğer erkekler başroldeki kıza yürümedi burda hepsi 1 kıza yürüdüler mahşallah :D

Böyle bi durum olduğu için hangi erkek başrolde onu tam olarak sonlarına kadar anlayamadım ama içlerinden en az beğendiğimin başrolde olması beni üzdü maalesef.Eee 1 kızı 4 kişi beğenir 1 kişi alır sonuçta !

Eun Ha-Won ölen annesinin isteğini gerçekleştirmek ve öğretmen olmak istemektedir. Birlikte yaşadığı üvey annesi ve üvey kız kardeşi tarafından kötü muamele gören Eun Ha-Won bir gün rastlantı eseri tanıştığı Gök Grup'un başkanından bir teklif alır. Ha Won “Gökevi” adlı bir köşkte yaşayacak ve çalışacak, bunun karşılığında yüklü bir miktar maaş alacaktır. Üniversiteye gitmek için para biriktiren Ha Won bu teklifi kabul eder. Gökevi köşküne taşınır ve köşkte kalan üç kuzen Kadın Avcısı Kang Hyun-Min, Asi Kang Seo-Woo, Yıldız Kang Ji-Woon ve korumaları Lee Yoon-Sung’la yaşamaya başlar. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...