7 Ekim 2016 Cuma

Maydanoz Time : Dizi - Cubic

Herkese merhabalar efenim ...

İzmir'den beri izlediğim aslında oldukça akıcı bir dizi olmasına rağmen araya daha çok merak ettiğim Kore dizilerini soktuğum için yarım kalan Tayland dizimi nihayet bitirdim.

Kore dizileri kadar olmasa da Tayland ve Tayvan dizilerinden bazılarını çok severek izliyorum ve takip ediyorum.Şu sıra başroldeki kızın 2 dizisini birden izliyordum.İlk defa kıza göre birden çok dizi izlemeye başladım benim için ilk olmuş oldu :D Aslında kızı çok beğendiğim değil öyle denk geldi diyebiliriz bu dizinin nedense çok klişe bir konusu olmasına rağmen çok beğenip izlemeye başladım.Aslında genel konu aksiyon ve romantik sahneler oldukça az ama oldukça tatlı sahneler diyebilirim.Dizinin tek kötü tarafı Türk dizileri gibi 2 saate yakın olması o yüzden bol bol atlayarak izledim ne yalan söyliyim :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...