30 Ekim 2016 Pazar

Maydanoz Time : Dizi - Drinking Solo

Herkese merhabalar efenim ...

Son zamanlarda oldukça meşgul olduğum için bloğa zaman ayıramıyordum maalesef.Hele de önümüzde ki 2 hafta tamamen iptal gibi bir şeyim malumunuz vizelerim var :/

Aynı zamanda Toplum Gönüllüleri kulübü için 3 Aralık Engelli haftası doğrultusunda bir tiyatro yazmakla ve hazırlamakla meşgul olacağım şu sıra iş üstüne iş hallerindeyim sizin anlayacağınız :)

Ama durum böyle olsa da her zaman Kore dizilerine ve kitaplara ayıracak vakti bulurum yoksa da yaratırım ben biliyorsunuz artık beni :D

2016 Kore dizileri son hızıyla devam ediyor.Tazecik biten ve bana yeni bir Oppa sunan Driking Solo dizisi rakipleri oldukça güçlü olduğu için maalesef birazcık arka planda kalan bir dizi oldu ama oldukça eğlenceli ve bizden bir diziydi.Hatta fazla bizden :D Çünkü atanamayan öğretmenlerin bir dershanede çalışmasını ve bizden pekte farklı olmayan Kore'nin eğitim sisteminin iç yüzünü v tabiki de eğitimcileri,öğretmenleri anlatıyordu.

Asıl konsept dizinin diğer bi adı olan Let's Drink olan adından belli olsa da (Hadi İçelim) aslında sadece belli bir unsur olarak kullanılmış ama yine en son finalde oraya bağlanmış,umarım Lets Eat dizisi gibi bu dizinin de 2.sezonu gelir çünkü çok saçma bir şekilde bitti bu güzel dizi böyle bir sonu haketmedi maalesef :(

Bu arada spoiler vermek gibi olmasın ama yeni Oppam 'ın dizide ki nickname 'i "Kaliteli Pislik" Hhahaha tam da ona uyan bir ad :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...