22 Ekim 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Dizi - Moonlight Drawn By Clouds

Herkese merhabalar efenim ...

2016 yepyeni ve tazecik biten bir Kore dizisi ile devam ediyoruz Dizi gündemimize.Yine Kore'de de Türkiye'de de çok konuşulan ve beğenilen efsane bir dizi oldu.Bizlere de kattığı en büyük şey elbette Park Bo Gum Oppa oldu :D Yirim ben onu.Umarım daha bir çok dizide görürüz.Yaşı oldukça genç daha 23 benim tatlışım.

Dizi en son olarak Kore'nin RTürk'ün de 18 yaşında altında olan başroldeki kızın öpüşme sahnesi olduğu için uyarı aldı ki bu konuda oldukça haklıydıda.Başroldeki kızın yaşı maalesef oldukça küçük sanki Kore'de başka kız kalmamış gibi minnacık kızları bu tarz rollere koymalarını hatta KPOP' da da açık saçık yer almalarını hiç doğru bulmuyorum.

Genelde aile izniyle birlikte oluyor bu yasal bi sürece döndürülüyor ama daha 18 'ine bile gelmemiş reşit olmamış küçücük kızların bu şekilde ifşa edilmesi ne bileyim diziyi çok sevmiş olsamda destek olamıyorum maalesef.

Oynamasınlar dizilerde demiyorum,ağaç yaşken eğilir hesabı oyunculuk deneyimini de okullarda olduğu kadar setlerde de yaşamalı ama daha çok kendi tarzına ve yaşına uyacak rollerde olmalı belki yan rollerde ya da liseli rollerinde falan ...

Bunların dışında çok güzel akan bir dönem dizisiydi.Bana dönem dizilerini çok severek izleten bir dizi oldu diyebilirim.Sonu biraz yetersiz bitti bana göre ayrıca bu bir Webtoon'dan uyarlanmış,diziye çevrilirken ona senaryo anlamında sadık kaldılar mı bilemiyorum tabi ki zaten webtoon halininde Türkçe çevirisinde ki halini maalesef bulamadım :(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...