17 Ekim 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - Inferno

Herkese uzun bir süreden sonra tekrardan merhabalar efenim :)

Aslında öyle çok uzun bir süre olmadı en son yazalı ama yine de her gün post ekleyen biri olarak blogtan ayrı kalalı bana sanki çookkk uzun bir süre olmuş gibi geliyor :)

Öncelikle şu an İzmir' deyim ve 10 gün kadar burada olucam.5 günümü evde hastalıktan kırılarak geçiricem 5 günümü de Pi Gençlik Derneğinin zirve toplantısında.

Evet yine bir Buse geleneğini bozmadım ve sonbahara geçiş mevsiminde hasta olup ilk fırsatta dersi,okulu sallayıp İzmir'e baba ocağına , ana kucağına döndüm.

Dün kendimi biraz daha iyi hissetmeye başladım bu yüzden kardeşimle sinema planlarımızı gerçekleştirmek istedik.Uzun zamandır gitmiyorduk.Ayrıca bende Bayan Peregnine'nin Tuhaf Çocukları filmini görmek çok istiyordum.Film çıkacak diye kitabı alıp okumamıştım.Filmi de izlemek nasip olmadı çünkü biz gittiğimizde vizyonan kaldırılmıştı :( Onun yerine kardeşimin de aslında benim de çok severek takip ettiğimiz ve merak ettiğimiz bir film olan Dan Brown'un Cehennem kitabından uyarlanmış Inferno filmine gittik ve çokta beğendik.

Filmle ilgili diyebileceğim ilk şey Tom Hanks çok yaşlanmış :( Felicity Jones yakından ne kadar da çok Kristen Stewart'a benziyor !

Filmle ilgili ilk dikkatimi çeken şeylerin magazinsel olması ne kadar da güzel değil mi :D

Neyse efenim asıl konuya gelicek olursak filmin İstanbul sahneleri ve elbette İtalya sahneleri efsaneydi.Cidden görseli çok doyurcu ve çok tempolu bi aksiyon filmiydi.Kitabını okumasam çok daha fazla heyecanlanabilirdim elbette ama neler olacağını gayet iyi bildiğimden herkesi şaşırtan sahneler beni şaşırtmadı elbette :D Bu tarz aksiyon filmlerini sinemada izlemek daha iyi oluyor.

Size ablanızdan son bir tavsiye sinemaya durağan bir filmi izlemek için gitmeyin onu internetten de izlersiniz ama bu tarz aksiyon filmlerini ya da fantastik filmleri mutlaka sinemada izleyin çünkü o şekilde asıl tadı çıkıyor :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...