24 Ekim 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - Little Sister

Herkese merhabalar efenim ...

Uzun bir aradan sonra üste üste film postları yükleyerek yine film komasına sokmayı düşünüyorum sizi.Her İzmir'e gittiğimde adet oldu artık bu nasıl olsa :)

Ayrıca uzun zamandır da film postu yapamadığımı da farkettim :( Oysa bir sürrü 2016 yılında çıkmış tazecik yeni yen filmler eklenmiş film sitelerine.

İlk olarak biraz farklı bir tarzda olan (benim sevdiğim gibi) pekte herkese hitap edeceğini düşünmediğim bir filmden bahsedicem.Başrollerde kadınların daha doğrusu genç kızların olduğu filmler her zaman benim için +1 önde demektir.Feminist bir yaklaşımım olduğunu düşünebilirsiniz ama bence ben kendimi başrolün yerini koymak ve onun yaşadıklarını sanki ben yaşıyormuşum gibi hissetmek istiyorum daha çok film izlerken.Tabi kitap okurkende aynı şey geçerli :D

Neyse efenim dediğim gibi herkese pek hitap etmeyecek tarzda "kara mizah" dediğimiz komedi aslında daha çok aile dramı diyebiliriz bu film için.Benim bakış açıma göre psikolojik yönü biraz daha ağırlıkta bu filmin.Kendisi rahibe olup ailesi binbir günah içinde olan bir genç kızın hikayesini izliyoruz.

Kısaca konusuna gelicek olursak :

Little Sister filminin konusu, Genç rahibe Colleen ailesinden kopup gittiği yer olan Asheville, Kuzey Karolina'ya çocukluğunu geçirdiği yere geri döner. Her şeyi eski bıraktığı gibi bulacaktır, odası bile son kullandığı günden farksız değildir.Bir küçük rahibe üzerinden kara mizah başarılı bir komedi filmi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...