25 Ekim 2016 Salı

Maydanoz Time : Film - Nerve

Herkese merhabalar efenim ....

Dünde dediğim gibi şu sıra film postları paylaşmayı düşünüyorum o yüzden kaldığımız yerden devam ediyorum.

Emma Roberts'ı ne kadar çok sevdiğimi bilmeyen kaldı mı artık bilemiyorum.Bence Emma'nın izlediğim en iyi filmiydi.Hem oyunculuğu hem de konusu bakımından.Genelde gençlik filmlerinde oynuyor ki bu tarz rollere de çok yakışıyor.James Franco'nun kardeşi Dave Franco ile de çok yakışmışlar.

Aslında daha çok bir bilimkurgu filmi gibi gözüksede teknolojinin kötülüklerinden bahseden ve aslında insanların bunları az çok yapmaya başladıklarını hissettiren bir film oldu benim için.

Nerve adında bir uygulama var ve insanlar size çılgın şeyler yapmanız karşılığında para veriyor ve bir nevi bir süreden sonra onların eseri hale geliyorsunuz.Ben şimdilerde buna benzer bir çok şey görüyorum maalesef. "Challange" dediğimiz şeylerde bu uygulamaya az çok benziyor aslında.Tabi daha az tehlikeli şeyler yapılıyor şimdilerde.

İzlemenizi şiddetle tavsiye ettiğim nadir filmlerden biri oldu.

Oyun - Nerve filminin konusu, Lise son sınıf öğrencisi olan Vee Nerve isimli, doğruluk cesaret oyununun cesaret kısmının yer aldığı bir sanal gerçeklik oyununa katılır. Fakat bir süre sonra iş oyun olmaktan çıkar, çünkü hareketlerinin oyunun izleyenleri tarafından manipüle edildiğini fark edecektir.





1 yorum:

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...