4 Ekim 2016 Salı

Maydanoz Time : Kitap - Kore'deki Çatı Katımdan Sesleniyorum D.Duygu Demir

Herkese merhabalar efenim ...

Gelelim bugün dananın kuyruğunun koptuğu yere :D Evet nihayet çıktığından beri deliler gibi alıp okumayı istediğim kitaba nihayet kavuştum ve resmen 2 saat gibi bir sürede bir solukta okuyup bitirdim :D Resmen harbien nefes almadan okudum :D

Ama resmen hayal kırıklığına uğradım diyebilirim.Hee kitap gerçekten mühişti ona diyecek lafım yok beni hayal kırıklıkğına uğratan kısımsa aklımda kitap hakkında bambaşka senaryolar yazmam.Mesela ben olaylar Kore'de geçiyor sanıyordum meğersem Ankara'da geçiyormuş.Gerçi o kısma da gelecek yazar sonuçta gerçek hayat hikayesini anlatıyor.Tabi ki kitabın devamı olacakmış eh Kore'de geçen bölümler o kitaba kaldı haliylen.

Koreli bir adamın Türkiye'ye değişim öğrencisi olarak gelip bir Türk kızı ile aşk yaşamasını anlatıyor.Aslına bakarsanız olaylar kızın gözünden anlatılıyor o yüzden ters bi cümle kurdum :D Türk bir kızın Koreli bir erkeğe aşık olmasını anlatıyor desem daha doğru olurdu :D Ben yine olaya fazla empatik yaklaşıp çift taraflı bakmaya başladım :D

Kitabın üslubu oldukça samimi resmen bir arkadaşım bana aşk hikayesini anlatıyormuş gibi hissettim bu tür üsluplar elbette edebi bir dil değil ama nedense bayılıyorum bana çok temiz ve akıcı geliyor. "Edebiyatımızı böyle bir tarz kirletiyor." deselerde bazı camiyalar sonuçta edebiyatta Natüralizm denende bir akım var :D Edebiyat öyle bir şey ki bazen bir adamın tuvaletini yapışını bile sanatsal bir şekilde anlatman gerekir öyle bi şey yani anlayın işte siz :D

Ayrıca Kore hakkında tabi ki yine bir çok bilgi vardı ama diziler sağolsun ben hepsini biliyordum (100 e yakın dizi izledim boru mu ?!) o yüzden yeni ve farklı bir şey öğrenemedim maalesef.Ama Ankara'da Kore Kültür Şenlikleri ve kültür binası tarzından şeyler varmış en yakın zamanda Ankara'ya taşınıyorum :D Madem Kore'ye taşınamıyorum o zaman en yakın yerden başlarım bende :D

Ahh Kore erkekleri ahh :D En soğuğu bile çok romantik :D Türk erkekleri gözümden iyice düşmeye başladı resmen :D (Sevgilisi yok diye oraya buraya sallıyor şu an blog sahibesi oysa yine sonunda Türk erkeklerine kalacak haberi yok.)

Kore dizi klişelerini demek ki bir çok Kore erkeği gerçek hayatta da yapıyor Allah'ım çok tatlı :D 

Neyse efenim böyle bir kitap işte umarım ikinci kitapta Kore hakkında daha çok şey öğreniriz.


1 yorum:

  1. Ben Duygu'yu sosyal medyadan takip ediyorum zaten bu kitabı da okumak istiyorum ama henüz almak nasip olmadı en kısa zamanda görürüm bir yerlerde umarım :)

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...