19 Kasım 2016 Cumartesi

Kore Dizi - Shopping King Louie

Herkese merhabalar efenim ...

Şu sıra bitirdiğim Kore dizilerini yazabiliyorum sadece affedin elimde şimdilik başka oluşturabileceğim bir post kalmadı maalesef :) Ama vizeler bittiğine göre bol etkinlikli hayatıma geri dönebilirim tabi hızla soğuyan havalar eğer müsade ederse.

Neyse efenim gelelim benim başlarda tontiş bulsam da sonrasında azcık izlemesi işkenceye dönüşen dizime.Bi kere bu dizi beni Seo In Guk gibi bir tatlış ile tanıştırdı.Allah'ım ne yedin ne içtinde bu kadar datlu bir çocuk oldun be yirim ben seni ! O kadar tontiş bir karakteri oynuyor ki zaten köpek yavrusu mu erkek mi ayıramadım ben bi ara :D Allah var kızı ilk başlarda hiç beğenmedim gözüme acayip çirkin geliyordu ama daha sonradan bi güzelleşti kızda adamın yanına yakıştırmaya başladım dizi daha da bi izlenir hal aldı derken bu sefer senaryo saçmalamaya başladı kısaca sonuna kadar ağzınımın tadıyla bi izleyemedim ayrıca rakipleri çok güçlü diziler oldu için biraz arkada kalan bir dizi oldu ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...