4 Kasım 2016 Cuma

Maydanoz Time : Kitap - Benim Uzak Yıldızım Kaufman-Spooner

Herkese merhabalar efenim ...

Vize haftasına girmeden postlarımı düzenli olarak atmaya çalışacağım gerçi vize haftasında da kafam dağılsın diye belki yine post yazarken bulurum kendimi bilemiyorum :)

Neyse efenim gelelim 2 haftadan beri elimde dolandırdığım kitaba , nihayet bitirebildim.Aslında sürükleyici ve değişik bir kitap ama şu sıra birden fazla işe koşturup aynı zamanda derslerimde olduğu için haddinden fazla elimde sürüklendi kitapçağız :/ Tabi bunda 500 sayfa olmasının da suçu var ve bence yazar olayları gereksiz uzatmış maalesef ayrıca beklediğim tarzda bir finalde olmamış daha farklı şeyler beklerdim açıkçası sonu beni hayal kırıklığına uğrattı :(

Bilimkurgu olması ve olayların bir uzayda ve bir uzaygemisinin düşmesi üzerine ıssız bir gezegende geçmesi beni kendine çekmesinde etkili olmuştu ilk başlarda aslında bilimkurgudan çok romantik ağırlıklı bir kitaptı ama tam istediğim romantizmi bana verdi diyemicem maalesef bence anlatımların çift taraflı olması işin büyüsünü biraz bozuyor sadece kızın gözünden anlatılan kitapları daha çok seviyorum ben :D

O gezegenin en ünlü ve zengin iş adamlarından birinin şımarık kızı ile eski bir savaş kahramanı olan binbaşının bir baloda tanışmalarını ve bunun üzerine uzay gemisinin kaza yapmasını ve sadece ikisinin sağ kalmasını ve tuhaf bir gezegende hayatta kalma savaşlarını anlatıyor.Bu gezegen biraz dünyaya benzesede aslında insanların akıllarını oynatacak bir sırrı var fısıltılar bu sırra eşlik ediyor...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...