21 Aralık 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - Star Wars : Rogue One

Herkese merhabalar efenim ...

Bu hafta sinemada diyerek yine bir film postuna başlıyorum.Star Wars severler buraya ! Her yıl resmen Star Wars izler gibi bir şey olduk uzun zamandır beklenen filmlerin böyle arka arkaya gelmesi herkesi sinemda topladı elbette tabi banada arkadaşlarımla sinema yolları gözüktü.

Neyse efenim gelelim filme.Daha önceki Star Wars hikayesinden ve senaryosundan tamamen bağımsız farklı bir hikaye ile yola devam edildi.Bütün olayların tee en başına gidildi bu filmde ve Ölüm Yıldızı planlarının karanlık tarafın nasıl oluştuğu anlatıldı.Felicity Jones benim beyazperdede çok sevdiğim nadir aktiristlerden biri tabi onunda başrolde olması filme +1 katmış oldu ama bunlar dışında yine aynı star wars evreni ve kurgusu vardı diyebilirim.Kötü taraf ile iyi tarafın çatışması ve savaşması bla bla ...

Bence Star Wars bundan sonra biraz ticari amaçlı bir film serisi olma yolunda gidiyor.Filmlerin eskiye nazaran kalitesinden bu anlaşılıyor maalesef ya da artık bu hikayeden biraz da olsa sıkıldık bilemiyorum bu durum kişisine göre değişebilir,ben eskiye nazaran pek sevemedim filmi maalesef bana çok fazla eksik tarafı daha doğrusu o eski tadı veremiyormuş gibi geldi.

Bunlar dışında son olarakta  hiç bir 3D efekti bulunmayan  - ya da vardı ama kötü kaliteydi - filmide izlemek sadece gözlere ve cebe zarar verdi.

Lucasfilm'in yeni "ara dönem filmlerinden ilki" olarak lanse edilen yapım bir grup beklenmedik kahramanın, imkansız görünen Ölüm Yıldızı planlarını çalma görevi için bir araya gelme hikayesini anlatacak. Film, Death Star'ın planlarını çalmak için bir araya gelen bir ekibin mücadelesini merkezine alıyor ve 1977 tarihli Yıldız Savaşları: Bölüm IV'ten öncesini anlatıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...