17 Ocak 2017 Salı

Maydanoz Time : Film - The BFG

Herkese merhabalar efenim !

Şu sıra sürekli evde olduğum için sürekli olarak film izlemeye odaklandım hepside 2016 filmleri ! O yüzden şu sıra bu blogta bi süre film postları göreceksiniz :)

Bugünki film postunda The BFG  var yönetmenliğini çok bilinen ve sevilen  bir yönetmen olan Steven Spielberg yapıyor.Spielberg bildiğiniz gibi genelde fantastik-bilimkurgu-macera türlerinde filmler yapar ve her filmide oldukça ilgi görür.Yarı animasyon yarı gerçek filmlerden biri buda Disney yapımlarından olduğu için oldukça umut veriyordu ama bazı sahneleri dışında bana biraz yavan geldi açıkçası daha iyi olabilirdi dediğim sahneler oldu onun dışında çokta çocuk filmi sayılmaz yetişkinlerinde zevkle izleyebileceği bir film olmuş


The BFG filminin konusu, 10 yaşında olan yetim Sophie, bir dev tarafından kaçırılınca sonunun geldiğini düşünür, çünkü devler çocukları yemeleriyle meşhurdur. Fakat bu dev diğerlerinden oldukça farklıdır. Çünkü bu dev çocukları yemez aksine çok iyi ve kendisini iyi kalpli koca adam olarak adlandırır. Yalnızlığını paylaşmak için yanında kalmasını istediği Sophie ile dev, gün geçtikçe yakınlaşırlar fakat diğer devlerin gözü Sophie'den ayrılmaz. Sophie ve dev, İngiltere kraliçesinden yardım istemek için heyecan dolu bir yolculuğa atılacaktır.




2 yorum:

  1. aaa bu ara animasyonlara sarmışken bu da izlenmeli o zaman :) 1 sene öncesine kadar asla animasyon izlemezdim bana göre değillermiş gibi gelirdi artık özellikle güzel bir animasyon filmi yakalarsam kaçırmıyorum...

    YanıtlaSil
  2. filmlerden çok daha güzel animasyonlar var arada izlenmeli :)

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...