Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Film - Cafe Society

Herkese merhabalar efenim ...

Film postlarımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz.2016 yılı içinde yine çok konuşulan bir filmden bahsetmek istiyorum sizlere : Cafe Society bir Woody Allen filmi.Filmin bir diğer dikkat çeken kısmı ise kadrosu : Steve Carell,Jesse Eisenberg,Blake Lively,Krsiten Stewart , hikaye daha çok bu 4'lünün arasında geçiyor.

Hollywood,sosyete,para,ihtişam,şöhret ve bunların getirdiği karmaşık ilişkiler elbette.Ünlü bir kadro olmasına rağmen bir dönem filmi olduğu için ben nedense Blake L. ve Steve C. haricinde hiç bir oyuncuyu bu döneme yakıştıramadım hele de Kristen S.'yi.Genelde asi bir duruşu olan bir kadını nasıl pembe elbiseler,kelebekli tokalar yakıştırıp bir de üstüne başrole koyabildiniz ki? Cidden hiç bu filme yakışmamış ... 

Köyden indim şehre misali bir adamın dayısının yanına Hollywood'a gelmesi ve onun sekreteri ile aşk yaşamasını daha sonra aslında bu sekreterin dayısının metresi olduğunu öğrenmesi üzerine geldiği yere geri dönüp orada Cafe Society diye bir gece klübü açıp çokta güzel bir kadınla evlenip zengin olmasını konu ediniyor.Bilin bakalım bana neyi hatırlattı bu konu? Evet evet bildiğiniz bizim Yeşilçam bu ! Hadi hadi Woody Amerika'ya yutturabilirsin ama biz Türkler bu hikayeleri çok dinledik bize yutturamazsın hangi çokta orijinal bir şey yapmış gibi !



Stewart'i çok severim ama bu tarz hiç yakışmamış kimse kusura bakmasın bu kadın bu filme bu role hiç olmamış !


Lively'i de pek sevmememe rağmen dönem rollerine inanılmaz yakıştırıyorum kadın bi kere çok asil ve zarif duruyor bir de Stewart'a bakın tam bir odun !

Yorumlar

  1. ben de jessie eisenberg'i hiç yakıştıramadım filme zaten sevmem adamı..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…