3 Ocak 2017 Salı

Maydanoz Time : Film - Nocturnal Animals

Herkese merhabalar efenim !

Finallerin bitmesine az kala yine film izlemeye devam ediyorum :D Ne yapayım canım fena halde film izlemek istiyor :D Bugün ki filmimiz Türkçe'ye "Gece Hayvanları" olarak çevirilen ve yeni sinemalara girmiş olan bir filmden bahsedicem benim tavsiyem şimdiden bu film için sinemaya gidip bir de üstüne para vermeyin :/ Ben internetten izledim elbette böyle bir filme para vermezdim zaten durgun bi film olduğu herhalinden belli :D

Başrollerde benim çok sevdiğim oyuncular olunca bir bakayım ya deyip izledim ama açıkçası bu güzelim kadronun biraz heder edildiğini düşünüyorum Amy Adams  ve Jake Gylenhaal var ve film bir Tom Ford filmi.Buna rağmen biraz vasat diyebilirim.Psikolojik-Dram olarak adlandırabiliriz sanırım filmi.

Geçmiş ve geleceklerle birbirine bağlı geçişleri olan bir film.Gelecekte evli bir kadını ama evliliğinde pekte mutlu olmayan bir kadını görüyoruz bir gün neredeyse 20 yıldır görmediği ve haber almadığı boşandığı eski kocasından bir roman hediyesi alıyor.Bu roman adamın kendisiyle olan hayatını,yaşadıklarını sanırım bir kurgu şeklinde anlatıyor - kurgu mu gerçek mi orasını tam anlayamadım ama kurgu herhalde - ve eski kocasıyla bir buluşma ayarlamaya çalışıyor ama adam buluşmaya gelmiyor falan bazı sahneleri cidden aşırı sıkıcı olduğu için atlayarak izledim adamın kitaba yazdığı sahnelerde sadece film biraz haraketlendi onun dışında bence vasat bir filmdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...