18 Mayıs 2017 Perşembe

Kore Dizi - Radiant Office

Herkese merhabalar efenim ...

Yeni bir 2017 Kore dizisi ile karşınızdayım.Benim bu yıl keşfettiğim ve "Kaliteli Pislik" lakabıyla ödeşleştirip çokta sevdiğim bir oyuncu olan Ha Seok Jin için başladım elbette diziye ama beni hiç sarmadı maalesef.Genelde ofis temalı diziler beni sıkıyor son bölüme kadar başroldeki kızla aralarında adam akıllı bir aşk göremedik maalesef genelde her aynı tarz konular üzerinde dönüp durduğu için 10.bölümden falan sonra iyice sıkmaya başladı hatta çok daha öncesinde bitmesine rağmen ben başka dizilere atlayıp buna ara verdiğim için bu dizinin postu da bu zamana kaldı maalesef.Aslında çok yakışıklı bir çocuk ve bence bu tarz dizilerde heba oluyor umarım ileri ki zamanlarda daha popüler olacak olan daha doğrusu senaryosu daha cazip olan bir dizi de yer alır ...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...