13 Temmuz 2017 Perşembe

Amerika Dizi - 13 Reasons Why

Herkese merhabalar efenim ...

Kore dizisi izlemekten Amerika dizilerine pek zaman kalmıyor ama beni çok yormayacak şöyle 1 sezonunda 10-12 arasında bölüm olan dizileri izliyorum böyle arada ve tabi çok bahsedilen dizileri ...

13 Reasons Why aslında bir kitaptan uyarlanmış kitap olarakta baya yankı uyandırmıştı ama bence dizisi daha çok sevildi tabi ki daha çok kitleye ulaştı.Aslında benim tavsiyem psikoloji ile uğraşan hele de psikolojik danışman olan herkese.Çünkü okulda ki zorbalıklar,cinsel tacizler ve nicesi anlatan bir dizi.Türkçe çevirisi Ölmek İçin 13 Neden.Dizi de bunu anlatıyor aslında.

Hannah Baker intihar ediyor ve sonucunda onun intiharından sorumluğu olduğunu düşündüğü kişilere bir kutu içinde kasetler bırakıyor.Ve her bölümde onun ölümünden suçlu olan biriyle yaşadıklarını görüyoruz.Son bölüme kadar gizem sürmeye devam ediyor.Evet diziyi uzatabilmek için biraz gereksiz yere uzattıkları yerler olmuş ayrıca sonu da çok açıkta bitti ama duyduğuma göre 2.sezon onayını almış bişmiyorum 2.sezonu izlemeye fırsatım olur mu :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...