13 Temmuz 2017 Perşembe

Kore Dizi - Fight For My Way

Herkese merhabalar efenim ...

Samimiyetini Kim Bok Joo dizisine benzettiğim benim için efsane diziler arasında yer alan aşırı tatlış bir dizinin daha sonuna geldik.Bence iyi ki sonuna geldik çünkü böyle güzel dizi sakız gibi uzatılarak mahvedilmemeliydi çünkü artık son 2 bölüm o sıkıcılığın tadını almaya başlamıştım diziyi tam 16 bölümde uzatmadan bitirmeleri harika oldu.Zengin Ceoların olmadığı erkeklerin çevremizde bulabileceğimiz türden olduğu ayrıca ilişkilerinde arkadaşlıkla başlayıp sonradan sevgili olayına döndüğü dizilere bayılıyorum.Bu dizinin tadı da ayrı bir güzeldi.Lütfen bu tarz diziler çekilmeye devam edilsin !

Son olarak mutlaka bu dramayı izlemenizi tavsiye ediyorum !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...