Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ağustos, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Anime - Kotonoha No Niwa

Herkese merhabalar efenim ...

45 dakikalık harika bir anime filmden bahsedicem bugün sizlere.Türkçe adıyla : Kelimelerin Bahçesi

Okul zamanı geldi çattı ! O yüzden şu sıra bu temadan şeylere denk gelip duruyorum.Eylül zamanı yağmur ve okul zamanıdır.Yaz bitmek üzere ... Bu yazı da bitirdik :)

Çizimleri,animasyonları ve farklı temasıyla kendini izlettiren bir anime film oldu.Sonunda beni ağlatmayı tabi ki başardı :)

Karşılaşabilmek için ileri doğru yürüyoruz.. Ayakkabı tasarımcısı olmak isteyen Takao, okulu asıp eski Japon tarzı bir bahçede ayakkabı çizimleri yapmaktadır. Bir gün kendinden yaşça büyük, Yukino adlı gizemli bir kadınla tanışır.

İkilinin yolları daha sonra sık sık kesişmeye başlar. Yalnız bu karşılaşmalar hep yağmurlu günlerde olmaktadır.



Kitap - Mucize RJ.Palacio

Herkese merhabalar efenim ...

Amasya'ya gelirken kendi kitaplarımdan da getirdim ama onun bunun kitabına musallat olmaktan kendi kitaplarımı okumaya daha başlayamadım :D

GoodReads'te 4.43 puanlı ve bir zamanlar EN Çok Satanlar Listesinde hep başlarda olan kapağı ve konusuyla çok dikkat çeken Mucize kitabından bahsedicem bu kitap postunda sizlere ...

Yüzü doğuştan hastalıklı olan - nasıl tanımlayacağımı bilemedim - bir çocuğun hikayesini ağzından okuyoruz.Sadece bu çocuğun değil çevresinde ki yaşıtlarında da onu ve olaylara bakış açılarını kahraman bakış açısıyla okuyoruz.Diğer çocuklara geçmeden önce çizilen karakterlerinde baş karaktere benzer bir formatla çizilmesi benim çok hoşuma gitti açıkçası.Hem bölüm geçişleri güzel oluyor hem de resmin altında ki sözlerin o kişiyle bir bağlantısı olduğunu anlamamıza yardımcı oluyor.

O zamana kadar evde eğitim görmüş sadece fiziksel engeli bulunan ortaokula başlayacak olan bir çocuğun okulda yaşadığı zorbalıklar,arkadaş edinme çabaları,ail…

Müzik - Shawn Mendes Treat You Better

Herkese merhabalar efenim...

Dün meşgul olduğum için Geleneksel Müzik Cumasını bugün yapıyorum.Her zaman ki gibi geç olsun güç olmasın :D

Bugün sesine de şarkılarına da bayıldığım Shawn Mendes'den bahsedicem.Daha önce "Stitches" şarkısını dinlemiş hatta onu o şarkısıyla tanımış bayılmıştım şimdi de bu şarkısı beni iyice kendine bağladı ki zaten eğer yanılmıyorsam bu başarısı Amerika'da hemen farkedildi ki 'Yılın En İyi Çıkış Yapan Şarkıcısı' ödülünü aldı.

Şarkıya psikolojik olarak baktığımda - her şeye o gözle bakmazsam ölürüm - nesne ilişkisini anlatıyor :D Yani argo dilinde söyleyecek olursak Sevenin değilde S... Değeri bilinir :D Tamam tamam bunu yapmıcam ve biraz edepli olup biz insanoğlunun - sadece kızlar gibi gözükse de erkekler içinde durum aynı aslında -  hep bizim olmayanı,bize acı çektireni,bize kötü davrananın peşinden gidiyor ya da istiyoruz çünkü bu doğamızda var :D Bu Bad Boyları Bad Girlleri kendiniz yarattınız.Vay çok cool çocuk/kız diye suratsı…

Kitap - Pinokyo'nun Rüyası Selvi Atıcı

Herkese merhabalar efenim ...

Geçtiğimiz 2 gün Samsun'da dayımın yanındaydım o sırada kuzenimin kitaplığından boş zamanlarımı değerlendirmek için bir kitap seçip okudum.Daha önce adını çok duyduğum  ama okumaya fırsatımın olmdığı bir yazar olan Selvi Atıcı'nın Pinokyo'nun Rüyası adlı romanını okudum.Aslında Romantik-Komedi tarzında bir kitap ama olay bana ilk başlarda biraz değişik gelse de sonraları sıradanlığa bağladı açıkçası.Bazı cümleler cidden altı çizelisiydi bu konuda yazarı tebrik ediyorum.Üslubu gerçekten çok akıcı ve oldukça güzel ki ben 400 sayfalık kitabı 2 günde okudum yani ...

 Bundan sonra bende GoodReads'te olduğum için okuduğum kitapları ve verdiğim puanları oradan takip edebilirsiniz.GoodReads'te 4.42 puan almış.5 üzerinden olduğu varsayılırsa oldukça iyi bir puan.
Kitabın konusuna kısaca değenicek olursak : Ömer oldukça çapkın,zengin ve işin de oldukça popüler olan bir doktor.Bir gün arabasının üzerine Gazel adında bir kız düşüyor ve Doktor Ömer ne…

Anime - Koe No Katachi

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün post biraz geçe kaldı çünkü 11 saat boyunca yoldaydım ve nihayet Amasya'ya geldik ! Bayramın sonuna kadar burada olacağız ondan sonra 18 Eylül'e kadar yine İzmir sonra da malumunuz okullar açılıyor zaten üniversite hayatımın son senesi başlıyor.Buradayken genelde ailemle birlikte orada burada olcağım için boş vaktim oldukça yazabileceğim.

Bugünün postunda izlediğim bir anime filmden bahsetmek istedim.Aslında bu yaz çok anime izleyeceğime dair kendime söz vermiştim ama maalesef olmadı aslında vaktim vardı elbette ama izleyesim gelmedi nedense onun yerine yeni çıkmış çok konuşulan anime filmleri izledim bu da onlardan biri.Genelde Romantizim ve drama ağırlıklı oluyorlar.Ayrıca 2 saat kadar oluyor ve bir çok sahneyi gerçekten çok boş yere uzatıyorlar aslında 1 saat yeter bile ana konuyu ve mesajı verebilmek için ... Konuları gerçekten çok güzel çok duygusal film izler gibi izleyebileceğiniz bir animeler.

Türkçe adı : " Sesin Şekli " ... …

Müzik - Adele Send Me Love

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün söz verdiğim gibi geleneksel cuma müzik günlerine geri döndük.Müzikleri o gün ki moduma göre seçiyorum açıkçası.Klibe ya da şarkıya göre ayarlamıyorum sadece sevdiğim şarkıları sizlere de dinletmek istiyorum.Aslında şu sıralar KPOP yani Korece şarkılar dinliyorum pek Amerikan şarkıları dinlemiyorum ama herkese hitap edebilmek adına o arada da olsa dinlediğim Amerikan şarkılarını dinletmek istiyorum.

Bugün modum kesinlikle Adele Send Me Love tadında.Klip izleken açıkçası benim biraz başımı döndürüyor üç boyutlu gözlükle izleyince görüntü normalleşiyor diyen dahi var bilemiyorum denemedim ben sadece Adele'i ve bu şarkısını çok seviyorum size de dinletmek istedim.


Amerikan Dizi - American Horror Story

Herkese merhabalar efenim ...

Uzun soluklu Amerikan filmlerini izlemeyeli epey olmuştu.Genelde hep sıkıldığım için artık daha doğrusu izleme ve heves konusunda o başlarda ki halim olmayınca yarım bıraktığımdan izlemekten kaçınıyordum ya da 1-2 sezonluk mini dizileri ya da yeni başlamış dizileri izliyordum.

Uzun zamandır çok konuşulan bir diziydi American Horror Story.Tam da benim damak tadıma göre bir diziydi ilk sezon aslında biraz yavandı ama yine de kendini izlettirmeye başardı 2.sezon hem akıl hastanesinde geçtiği için hem tam bana göreydi ama hem de 4 sezon içinde izlediğim en sezondu.

Aslında sezonları farklı farklı hatta kafanıza göre izlemek isterseniz izleyebilirsiniz çünkü aralarında hiç bir bağ yok.Her sezonda farklı konular ve farklı oyuncular oluyor.Ama bazı aynı oyuncuları farklı rollerde görmek mümkün oluyor.Kadroları genelde tanınmış isimlerden oluşuyor hatta 5.sezonunda Lady Gaga var diye biliyorum ama sanırım izlemek bana kısmet olmayacak çünkü bu seriden 4.sezonun 8.bö…

Kitap - Bir Türk Dünyaya Bedel İki Türk LakLak Eder Erdal Demirkıran

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün uzun zamandır okumak istediğim ama bu zamana kısmet olmuş bir yazarla tanıştım.Erdal Demirkıran namı diğer Dünyanın En Akıllı İnsanı !

Normalde gelişimsel kitapları okumam çünkü onları genelde bu işin üniversitesini okumuş adamlar yazmaz genelde kendi hayat felsefesini insanlara dayatmaya dayılı kitaplar olur.Bir Psikolojik Danışman olarak bu durumdan pek memnun değilim elbette.Eğer kişisel gelişim kitabı okuyacaksınız illa ki bu işi bilen adamlardan okuyun bu sizden bir ricamdır.

Dediğim gibi aslında kategorisi kişisel gelişimsel olsa da pek öyle değil.Okuken daha çok Cem Yılmaz izler gibi oldum çünkü Türk insanının bütün açıklarını,eksiklerini mizahi bir dille oldukça güzel bir şekilde anlattı.Açıkçası ben diğer kitaplarını da okumak istiyorum çünkü hem dili hem de verdiği mesajları gerçekten güzel ve dikkate alınması gerekiyor.İnsanı sorgulatıyor aynı zamanda sahi siz bu dünya için ne gibi faydalar sağlıyorsunuz ?


Gezi - Marmaris Tatili

Herkese merhabalar efenim ...

Aradan neredeyse 1 ay geçti ve ben bu postu yazmaya daha yeni imkan bulabildim bu video hazırlama işleri cidden çok zor bir iş hele de YouTube'a yüklemesi tam bir verem ! Ama insan ucunda çıkarı olmasa bile bir işi seviyorsa herhalükarda yapıyor :) Aman geç olsun güç olmasın demişler :D

Marmaris benim büyüdüğüm yerler aslında ama gitmeyeli neredeyse 5 yıl olmuştur.Marmaris'e gittiğimizde genelde Askeri kampta tatil yaptığımız için dış kısımlara pek çıkmıyoruz.Bu sene değişiklik olunca bir otelde kaldık ve Marmaris'in tee 15 yıl önce gördüğüm kısımlarını görmek nasip oldu ama tabi kim ve ne olduğu gibi duruyor öyle değil mi? Ben büyüdüm bu şehir de değişti elbette ...

                                                                               1.GÜN


Kaldığımız yer PaşaBey Hotel idi.İlk defa burada kaldık. 4 yıldızlı bir oteldi.Özellikle yemeklerinin kalitesini ve otelin temiz olmasını beğendim onun dışında konukları cidden ölü eğlenme namına maa…