5 Eylül 2017 Salı

Japon Dizi - Master Devil Do Not Kiss Me

Herkese merhabalar efenim ...

Şu sıra takip ettiğim 3 Kore dizisi haricinde dizi izleyemez oldum.Daha doğrusu izleyecek damak tadıma göre dizi kalmadı resmen ! Gerçi artık okul başlayacağı ve KPSS'ye de hazırlanacağımı varsayarsak dizi postları eskisi gibi olmayacak demektir :/

Neyse efenim bugünün dizi postunda bir Çin dizisi var.Kore haricinde ki tüm Asya dizilerini tayvan-drama.com'dan izleyebilirsiniz.Bu dizi normalde 2 sezon ve ben ilk sezonunu izledim ve çok beğenmedim açıkçası.Gerçi 20 dakika olduğunu varsayarsak mini dizi bile diyebiliriz.2.sezonunu izlemeyi düşünmüyorum çünkü pek sarmadı beni :/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...