10 Eylül 2017 Pazar

Müzik - The Chainsmokers Closer ft. Halsey

Herkese merhabalar efenim ...

Bu geleneksel cuma müzik günlerini hep unutuyorum en iyi biz bunu haftanın içinde herhangi bir gün yapalım ama haftada bir de olsa bir müzik postu yayınlayacağımı bildirmek isterim :)

Bugün ki Müzik postunda BTS ile birlikte tanıdığım Halsey ve The Chainsmokers ile düeti olan Closer şarkısından bahsedicem.Bu arada BTS bilmeyenler için artık Billboard ödüllü bir grup ve Kore grupları içinde bu bir ilk :) Onlar hayallerini gerçekleştirip hem ödül aldılar hemde pek çok sevdikleri şarkıcılarla tanıştılar ki Halsey'de onlardan birisi.

Şarkıya gelecek olursak ikisinin uyumunu da çok camtıs camtıs olmayan müziğini de çok sevdim sözleri de bir hikayeyi anlatıyor.İki sevgili var ve kadın adamı terkediyor 4 yıl sonra bir yerde tekrardan karşılaşıyorlar kadının dediğine göre : - "Seni neden terkettim bilmiyorum " gibisinden bir söz diyor - nedensiz yere ayrılmışlar.Adam kadını pahalı bir arabanın arka koltuğunda her zamankinden çok daha güzel bir halde görünce tekrardan aşkı alevleniyor ve böylece sözleri akıp gidiyor.Adamdan çok Halsey'in sesine bende bayıldım BTS'in varmış bir bildiği diyor insan :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...