Ana içeriğe atla

Gezi - Kazdağları Dağcılık Şenliği

Herkese merhabalar efenim ...

Geçtiğimiz hafta sonu Kazdağlarında Baldak'ın 3.Geleneksel Dağcılık Şenliğine katıldım ve yaklaşık 150'ye yakın kişiyle birlikte Kavurmancılar Köyü Kamp alanında kamp yaptım.Aslında bu benim ilk kampım değildi daha önce Çanakkale'de deniz kenarında yapmıştım ama ilk defa bir dağlık alanda yaptığım için ilk sayılabilirdi.Yine şansıma akşamı oldukça soğuk ve yağışlıydı ama kışlık tulum aldığım için yanıma hiç üşümedim bu yüzden kamp oldukça güzel geçti diyebilirim.

İlk defa böyle bir etkinliğe katıldım ve çokta memnun oldum açıkçası.Akçay'dan servisler kalktı ve kamp alanına kadar etkinlik kapsamında geldik.Herkes kendi malzemelerini getirdi ama protein poşeti (muz,elme,proteinli süt,kakaolu süt ve çikolatalı kek) ayrıca etkinliğin T-Shirtleri,katılım belgesi,Kazdağı Milli Parkına giriş,servis ücreti ayrıca 1 günün akşam yemeğine 5 TL gibi baya baya ucuz bir ücret ödedik.Bu tarz bir etkinlik için hiç bir şey bence.Ayrıca kamp alanı oldukça güzeldi hatta tuvaletler bile vardı ki bu benim açımdan çok iyi oldu ilk kampımda böyle bir ayrıcalık yoktu maalesef ve tuvalet konusunda çok zor anlar yaşamıştım :/

Sonbahar yaprakları,bol oksijen,tavuklar,horozlar,keçiler hatta atlarla güne başlamak oldukça güzeldi.Sabahları oldukça sıcaktı Ekim'in ortalarında olmamıza rağmen bu yüzden kendimi pek şanslı saydım ve iyi ki gelmişim dedim.Ara da böyle kaçamaklar yapmak bünyeme fazlasıyla iyi geliyor.Hele de en sevdiklerim yanımda olunca ...









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)