23 Kasım 2017 Perşembe

Korku Film - Happy Death Day

Herkese merhabalar efenim ...

Uzun zamandır film izlemiyordum küçük bir film molası oldukça iyi geldi şu çalışma tempoma :)
2017 yılında ( yeni vizyondan kaldırılmış olan) girmiş olan bir Korku-Gerilim filmi izledim aslında bir kısım açısından da Fantastik diyebiliriz.Konusu daha önce blogtada yazdığım "Bugün Aslında Dündü" 'ye benziyor hatta filmde bu filme bir atıfta vardı :) Bazı şeyler havada kalmış olsa da izlemesi keyifi pekte korkunç olmayan daha çok gerilim odaklı bir film.

Sıradan bir hayat süren üniversite öğrencisi Tree'nin yaşamı, maskeli bir katil tarafından şaşırtıcı bir şekilde değişir. Katil tarafından korkunç bir şekilde öldürülen Tree, mucizevi bir şekilde hiç yaşanmamış gibi aynı günün sabahına uyanır. Öldürüldüğü günü tüm ayrıntılarını ve korkunç sonununu tekrar tekrar yaşamaya başlar. Katilinin kimliğini ortaya çıkarabilecek midir?


2 yorum:

  1. Ben de geçen hafta izledim bu filmi.
    Örneklerini çok izlediğimiz bir zaman tekrarı filmi. Çok kötü bulmadım ama boş vakit varsa izlenir diyebileceğim filmlerden...

    YanıtlaSil

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...