7 Kasım 2017 Salı

Kitap - Kupa Altılısı L.H Cosway

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün 2 'de son savımı olduktan sonra doğruca İzmir'e gidiyorum orada 4-5 gün kafamı dinleyeceğim ayrıca ailemi de oldukça özledim en son gitmemin üzerinden daha 1 ay geçmiş olsa bile :D 

Okuduğum kitaplara kaldığım yerden devam edicek olursak Kupa Altılısı bir çok blogta gördüğüm ve merak ettiğim bir kitaptı açıkçası ama ben kategorisini Romantik değil Suç-Aksiyon sanıyordum kapağı bana daha çok öyle bir şeyi anımsattı sanırım Prestij tarzında filmler benim böyle düşünmeme sebep oldu işin içinde sihirbazlık ya da ilüzyon olunca bence insanın aklına cinayet falan geliyor aşk meşk değil :D

Aslında sadece aşk meşk üzerine kurulu bir kitapta deil sanırım o yüzden hemcinsi türlerden daha farklı ve daha başarılı bir kitap buldum.Tamam yine acayip yakışıklı,çapkın bakışıklı,gizemli aşık olunca deli divane olan bir adam ve masumlar masumu ondan bunda gözü olmayan sıradan bir kızımız var ama olaylar ve olayların işlenişi bence oldukça güzeldi.Sadece bu ikilinin arasında olanları anlatmıyor arkada anlattığı bambaşka bir intikam hikayesi var ve bu hikaye cidden bence aynı tür kitaplardan farklı kılmış bu kitabı :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...