27 Ocak 2018 Cumartesi

Kitap - Uyumsuz Defne Kaman'ın Maceraları : Su Buket Uzuner

Herkese merhabalar efenim ...

5 gündür Bursa'daydım daha dün geldim pazartesi de Balıkesir'e geri dönüyorum.1 aylık ara tatilimde böylece son buluyor :)

Bu arada taslaklarım doldu taştı yine yazacak o kadar çok şey birikti ki her şey sırayla bakalım :)
Bugünün kitap postunda daha önce 2 kitabını okuduğum Buket Uzuner'den bir polisiye romanı var.Bu roman bildiğiniz polisiyelerden değil.Bol bol Türk kültürünün köklerinden beslenerek oluşturulmuş.Şamanizm ve  daha fazlasını barındıran hem bilgilendirici hem de akıcı bir roman.Şahsen polisiye kitaplarında hep bilindik konular okumaktan sıkılmıştım bu kitap gerçekten iyi geldi ayrıca Türk polisiyesi okumakta ayrı bir garip geldi.Hemen bana "Ee Ahmet Ümit var ya ?" demeyin çünkü daha önce hiç Ahmet Ümit okumadım ama okumayı düşünüyorum kütüphanede sık sık çıkıyor karşıma illa ki okumak kısmet olacak diye düşünüyorum.

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...