Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Şubat, 2018 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Amerikan Dizi - The Marvelous Mrs.Maisel

Herkese merhabalar efenim...

1.sezon bitti 2.sezonu heyecanla bekliyorum ! Şu aralar Amerika dizileri içinde izlediğim en iyi dizilerden biriydi sanırım ( emin değilim) Altın Küre öldülü de aldı bu dizi ki bence hakettide :) Dizi 1960'lı yıllarda evli,2 çocuk annesi olan bir kadının erkeklerin egemen olduğu bir dünyada yine erkeklerin egemen olduğu bir alan olan Standup ve şov dünyasına adım atar ve oldukça da sevilir.Dizinin 1.sezonu toplamda 8 bölüm ve aslında bölümler biraz yavaş ilerliyor.Aslında bu biraz gerçekçilik katıyor diziye çünkü kadın bir düşüyor,bir yükseiliyor.Bi seviliyor bi sevilmiyor.Bi hata yapıyor bi gururlandırıyor insanı izlerken :) 

Bilim Kurgu Film - Flatliners

Herkese merhabalar efenim ...

Bu film postunda Türkçe adıyla "Çizgi Ötesi" filmi var.Kategori itibariyle , Bilimkurgu sayılsa da aslında bence çokta bilimkurgu sayılmaz neden diyecek olursanız , konusu tam olarak şöyle bir grup stajyer doktor ölümden sonrasını merak eder ve bir makine geliştirir kişi yaklaşık 2 dk ya kadar öbür dünyaya gidip geri gelir.Tabi insanlar çizgiyi aşınca öteki dünya ile bu dünya karışır.Tabi bu daha çok kişinin beyninde olur.Psikolojik yönü de oldukça ağır basan bir film aslında.Nerden bakarsanız o tarafa çekilebilecek çok boyutlu bir film o yüzden ben gerçekten çok beğendim.Nina Dobrev ve Ellen Page gibi sevdiğim 2 kadın oyuncu olunca daha çok sevdim :)

Bundan sonrası spoiler !

Bence öbür tarafa değilde kişi kendi bilinçaltına erişti.Kişi kendi bilinçaltına erişince olmaması gerekenler olmaya başladı ve insan beynin çok büyük bir kısmını kullanmaya başladı sanırım o yüzden eski anıları hatırlama olayları oldu.

Gerilim Film - Cebimdeki Yabancı

Herkese merhabalar efenim ...

"Cebimdeki Yabancı" filmini sinemalarda 3.haftasındayken yakalayabildik.İtalyan sinemasından uyarlanan bu filmin oyuncu kadrosu oldukça geniş.Film bir sofra etrafında daha çok diyaloglardan ve olay akışlarından ibaret gibi gözükse de sosyal mesajlar ve Türk kültürene uyarlama alt yapısı oldukça iyiydi.Tek mekan filmlerinden olmasına rağmen izlerken hiç sıkılmadım psikolojik tempo hiç durmadı çünkü filmde.Ayrıca iyi oyuncular yer alınca güzel bir oyunculuk performansları da izlemiş olduk.Filmin tek kötü tarafı akşam sinemasına gittiğimiz için bizi izlerken çok ama çok acıktırmasıydı :D Baya baya yediler ki cidden çok ilginç ve nefis gözüken yemekler vardı :D Filmi sevmemi sağlayan şeylerden biri de bu oldu sanırım :D












Kore Dizi - Just Between Lovers

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün ki dizi postumuz da 16 bölümlük bir Kore dizisi var.Konusu oldukça ilginç olmasına rağmen Kore'de de bizim ülkemizde de çok rağbet görmedi maalesef.Ben de ilk başlarda çok sevmemiş olsam da sonuna kadar yarım bırakmadan izleyebildim.Kategorisi Melodram olduğu için çok fazla sevilmedi sanırım ama hayatın içinden bir diziydi.İki enkaz altında kalan 
 insanın yıllar sonra buluşması ve enkaz altında geçirdikleri o anları tekrar tekrar kafalarının içinde yaşamaları... Bu iki kişi bu enkazın tekrarlanmaması için hayatlarını inşaat alanlarına adarlar.Biraz tesadüfi biraz daha kader olan bir aşk başlar :) 

Bu arada kadın ve erkek baş rolü ilk defa görüyorum oğlanı BTS grubundan Suga'ya çok benzettim nedense :D 

Kore Dizi - The Package

Herkese merhabalar efenim ...

12 bölümcük bir Kore dizisi ile karşınızdayım.Başrolde CNBLUE grubundan tanıdığımız Jung Yong-Hwa Oppa var.Konusu oldukça değişik olmasına rağmen çok fazla rağbet görmedi maalesef dizi sadece dizi arşivlerinde yerini aldı.Gezi rehberi olan bir kızın kafilesiyle birlikte Fransa gezisini düzenlemesini anlatıyor.Kafilenin içinde çiftler var ve hikaye genel anlamda bu çiftlerin hikayeleri etrafında şekilleniyor.Bu arada kafilede yalnız,şapşik bir oğlanda var tabi gezi rehberi olan kızla bu oğlanımız da bu gezi vesilesiyle aşk yaşıyorlar.





Kitap - Aylak Adam Yusuf Atılgan

Herkese merhabalar efenim ...

Okuma planıma elimden geldiğince uymaya çalışıyorum en azından Yusuf Atılgan ile bir başlangıç yaptım tabi bu plana ne kadar uyabilirim açıkçası bilemiyorum.Atılgan uzun zamandır okumayı planladığım ve merak ettiğim bir yazardı.Çünkü psikolojik çözümlemelerinin oldukça iddalı ve iyi olduğunu okumuştum,duymuştum ki öyle de oldu.Aylak Adam tam bir psikoloji çözümlemesi diyebiliriz ama sıkıcı bir kitap.Beni hiç sarmadı maalesef ince bir kitap olmasına rağmen sonunu zor getirdim hatta bittiği için sevindim bile :/ 

"Kalabalıklar içindeki yalnızlık" kavramını anlatıyor bence bu kitap daha çok.Sadece yalnızlık dersek karakterin hayatına giren insanların varlığına hakaret etmiş oluruz bence.Gerçi yazar bile karakterin varlığını tam olarak kabullenememiş olacak ki tam ismini söylemiyor karakterden sürekli Ç. diye bahsediyor.

Komedi Film - Ekşi Elmalar

Herkese merhabalar efenim ...

Nihayet İzmir'de yaptıklarım,izlediklerim,okuduklarım kısmını bitirip Balıkesir'e gelirken otobüste izlediğim yerli bir film olan Ekşi Elmalar filminden bahsetmek istiyorum sizde bu film postunda.Yılmaz Erdoğan'nın kendisini hiç sevmem ama yiğidi öldür hakkını yeme adamın elini attığı her iş tutuyor ve çokta güzel oluyor en azından ben bayılarak izliyorum diyebilirim.Eski zamanlarda geçen filmlere karşı zaten ayrı bi zaafım var bu dizi de çok bizden ve çok samimi eski zamanlar hatta daha çok bir köy yaşamı ... 

1970'li yıllarda Hakkari'de belediye başkanı olan Aziz Özay'ın (Yılmaz Erdoğan) elma bahçesinin ve 3 kızı Muazzez (Farah Zeynep Abdullah), Türkan (Songül Öden) ve Safiye'nin (Şükran Ovalı) güzellikleri bütün şehrin dilindedir. Şehrin genç erkekleri, bu güzel kızlarla görüşebilmek için her yolu denerlerken başkan Özay, genç kızların duygularına hoşgörü göstermeyecektir.

Kore Dizi - Jugglers

Herkese merhabalar efenim ...

Başrolleri hiç tanımadan arayışta olduğum bir zamanda bulduğum yeni dizilerden biri var bugün dizi postumuzda ! Aslında konusu oldukça klişe ! Soğuk nevale bir patron ve şapşik sevindirik bir sekreter ve onların aşk hikayesi ! Tabi bunlar üstüne bir de kiracı çıkıyorlar o ayrı konu :D 
Konusu:
Dizi, bir ofisteki tüm işleri yapmaya istekli olan bir kadın (Baek Jin-Hee) ile her şeyi kendi yapmak isteyen bir patronun (Choi Daniel) etrafında dönmektedir.


Karakterleri:
Baek Jin-Hee dizide son beş yıldır bir sekreter olarak çalışan Jwa Yoon-Yi karakterini canlandırmaktadır. Geçmişte pasif bir şekilde hayat süren Yoon-Yi parlak bir kişiliğe sahiptir. Özverili ve itaatkâr birisidir.

Choi Daniel dizide bir şirketteki video işlem bölümünün başı olan Nam Chi-Won karakterini canlandırmaktadır. Chi-Won en zor işlerin bile üstünden kalkabilen azimli bir çalışma temposuna sahiptir. Çok konuşkan birisi değildir, başkalarının ne yaptığı ile ilgilenmez ve herkese karşı soğuktur.…

Kore Dizi - Black

Herkese merhabalar efenim ...

Kadrosuyla,Netflix dizisi oluşuyla,konusuyla başlarda çok şey beklediğim bir dizi olsa da 5.bölümden falan sonra iyice saçmalamaya başlayan bir dizi.Aslında konusu çokta orijinal değil maalesef ama Song Seung Hun Oppa'yı bayadır özledim sırf onun hatrına sonuna kadar izleyip bitirdim diziyi adam.Adam yaşlandıkça yakışıklı oluyor Allah'ım ! Ayrıca tüm dizi boyunca erkekte en sevdiğim tarz olan "Tamamen Siyah" konseptini uygulayıp ağzımın sularını akıttı bir kez daha !
Konusu:
Dizi, bir ölüm meleği (Song Seung-Hun) ile insan bir kadının (Go Ara) gizemli ve romantik hikâyesi anlatmaktadır.

Karakterleri:
Song Seung-Hun dizide bir ölüm meleği olan Black (Siyah) karakterini canlandırmaktadır. O, dedektif olan bir insanın vücudunu ödünç alarak Ha-Ram (Go Ara) adındaki bir insan kadına âşık olur. Ancak, cennetin kuralları çiğnediği için dünya hakkındaki anıları silinir. – "Ölümü koruyan bir adam"


Go Ara dizide ölümün gölgesini görebilen Ha-R…

Gerilim: Film - Friday The 13 Th

Herkese merhabalar efenim ...

Yıl olmuş 2018 ve ben bu meşhur korku filmini Netflix sayesinde daha yeni izledim :D Aslında filminden çok oyunu güzel :D Toplanmalı filmlerin atası sayılabilecek tarzda.Ayrıca film tarihinin sayko karakterlerinden biri ve tabi ikonik Jason maskesi.Anası ne ki danası o olsun mantığı filmin üzerine hüküm sürmüş resmen :D Manyak annenin manyak bir oğlu ve canı sıkılıp ıssız bir kamp alanına canına susayıp gelen bir grup genç :D Sonrası belli zaten lan revan :D Bu arada filmde bir de süpriz bir isim :D Süpriz deyip kim olduğunu söyleyeceğim elbette :D Çünkü ben duramam söylerim :D Supernatural dizisinde tanıyıp sevdiğimiz Jared Padalecki :) Uzuun bir zaman sonra yeniden Sam'i görmek iyi oldu bu film vasıtasıyla :)

Youtube - Vlog 16 : Balıkesir / Ören

Kore Dizi - Meloholic

Herkese merhabalar efenim ...

Yine psikolojik tarafından çok Romantik-Komedi tarafına ağırlık verilmiş şeker tadında bir dizi.Genelde hep erkekler çift kişilikli olurken bu sefer kızımız çift kişilikli ama erkeğimiz de dokunduğu insanların aklından geçenleri duyabiliyor :D Hafif fantastiğe kayabiliyor yani dizi :D Bu arada oğlanı bilmem ama kıza bayıldım kendisini daha bir çok dizi de izlemek isterim favori Unnilerim arasında olma yolunda :)
Konusu:
Dizi, telepati yeteneğine sahip olan bir adam (Yunho) ile iki kişilikli bir kadının (Kyung Soo-Jin) etrafında dönmektedir.

Karakterleri:
Yunho dizide elini tutuğu kişinin zihnini okuma yeteneğine sahip olan Yoo Eun-Ho karakterini canlandırmaktadır. Tam bir centilmendir. Bir gün, Han Ye-Ri (Kyung Soo-Jin) adında iki kişilikli bir kadınla tanışır ve ona âşık olur. – "Sadece bir kere dokunmama izin ver!"

Kyung Soo-Jin dizide kişiliği ikiye bölünmüş Han Ye-Ri karakterini canlandırmaktadır. Ye-Ri, neşeli birisi olsa da çıktığı birkaç randev…

Kitap - Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz Aziz Nesin

Herkese merhabalar efenim ...

Cidden Yaşar Yaşamaz ve yaşamaz ? İlk Aziz Nesin kitabım ve bu adamı neden sevdiğimi bir kez daha anladım ! Mizahi yazımı,her fırsatta sisteme sallamasına bayılıyorum :D Bu kitabında daha çok Türkiye'de ki bürokrasi sistemine sallamış.Okurken " Bu kadarda olmaz canım abartmış ya da böyle şeyler hepte fakirlerin başına geliyor" derken Uludağ'da oteli olan bir amcayla babam arasında geçen bir diyalogta böyle şeylerin zenginlerinde başlarına geldiğini "prosedür" diye bir şeyden izin alırken ya da bir şeyleri halletmeye çalışırken ordan oraya insanları sürükleyen bir sistemimizin günümüzde de itinayla devam ettiğini anlamış bulundum :D

Evet daha ironi baş karakterimizin adıyla başlıyor : Yaşar Yaşamaz.Adam cidden yaşar ama yaşamıyor :D O nasıl oluyor derseniz kendisinin TC kimliği yok.Daha doğrusu yine bürokratik(!) bir hatadan ötürü adamı şehit gösteriyorlar daha bebek yaşta ve bir şekilde adam 30'lu yaşlarına gelene kadar kimli…

Gerilim Film - Most Likely To Die

Herkese merhabalar efenim ...

Toplanmalı filmler bizden sorulur ! Ayrıca sonu açık bitmeyeydi iyidi genelde benzer filmlerden bir farkımız olsun seyirciyi gıcık edelim diye hep bu şekilde bitiriyorlar ama olsun :D İnsanların zor bir durumda kaldığında hayatı söz konusu olunca içindeki çirkef potansiyelini çıkarması ve her şey yapmasını bayılıyorum ! Ve bu tarz filmlerde her geçen gün artıyor.Netflix filmlerden ...

Bir grup sınıf arkadaşları 10 yıl sonra tekrar toplanmadan bir gün önce toplanıp ufak bir parti yapmaya karar verirler. Sonra birer birer yıllıklarında aldıkları başlıklara ironi şekilde katledilmeye başlarlar.

Romantik Komedi Film - Life As We Know It

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün malum 14 Şubat Sevgililer Günü :) Eğer film izleme isteğiniz varsa benden bir öneri :)

Bir Netflix filmi daha ! Annemle gerilim-gizem filmlerinin sonuna gelince bu seferde Romantik-Komedi alanına sardık ve bu filme bayıldık ! Hem komikti hem de romantizm gerçekten iyiydi.Peak ile filmi sayılmaz ama annemle izlemek iyi gitti :D Bu arada Josh Duhamel'e bayıldım tam ideal tipim bilin bakalım kiminle birlikte ? Fergie ! Hiç aklıma gelmezdi taş gibi adam vallahi :D Fergie'de taş gibi kadın ama biraz erkeksi buluyorum ben o kadını hiç kadınsı bir güzelliği yok :D Katherine Heilgl'e de bayılırım hmm o yüzden benden hatta annemden de film geçer not aldı diyebilirim !

Holly ve Eric, tek ortak noktalarının birbirlerine nefretleri ve vaftiz kızları Sophie’ye olan sevgileri olduğunu keşfederler. Ama, aniden Sophie’nin hayatta tek sahip olduğu ebeveynler olduklarında, farklılıklarını bir kenara bırakmak zorunda kalırlar. Yoğun sosyal hayatları devam ede…

Kitap - Ağrıdağı Efsanesi Yaşar Kemal

Herkese merhabalar efenim ...

Yaşar Kemal ... Ne denebilir ki ? Ondan okuduğum 2.kitap ve ben hala zevk alamıyorum ve sanırım ısrarla adı yüzünden şans vermeye devam edecek ve kitaplarını okuyacağım.Kitap kötü falan demiyorum sakın yanlış anlamayın ama dili,konusu,akışı hiç benli değil.Oysa böyle Türk mitolojisinden olan değişik kitapları çok severim ama Yaşar Kemal'in dili bana fazla epik geliyor ve hikayenin yarısında kopmuş oluyorum.Kitaptan tek anladığım Kürt Beyleri varmış.O zamanın delikanlıları varmış.Bunlar bu at benim diye tartışmaya girmişler bir şeyler olumuş falan baya baya kitabı anlamamışım :D Bilmiyorum ince bir kitap olmasına rağmen bana dili ağır ve karmaşık geliyor :/



Komedi Film - Arif V 216

Herkese merhabalar efenim ...

Nihayet beklenilen film olan Cem Yılmaz'ın Gora serisinin devam filmi olan Arif ve 216 Ocak başında çıktı ve bende kardeşimle birlikte hemen sinemaya gittik ve izledik.Genel olarak filmi beğenmedik açıkçası tabi Gora ve Arog'a kıyasla.Ama ince detaylarını ve bol göndermelerini beğendik yani bütün şeklinde değilde parça parça ayrırarak incelememiz gereken bir film oldu.film 69 yılında geçiyor tabi bu hem Cem Yılmaz'ın bel altı espirilerinden kaynaklı (bir tür seks pozisyonu) hem de yeni konsepti.

Bol göndermeli bir film diyorum ya aynen öyle ! Eski filmlerinden tutun,Hollywood filmlerine hatta Yeşilçam filmlerine kadar her sahnesi göndermelerle dolu.Zaten Yeşilçam'n dev isimlerinin cosplayini de filmde görmek mümkün :D O rolleri de yine ünlü kişiler oynuyor.Anlayacağınız kadrosu baya baya geniş.Seda Bakan ve Ozan Güven gibi başrollerin yanında,Farah Zeynep Abdullah,Çağlar Çorumlu,Kerem Alışık,Mert Fırat,Şükrü Özyıldız,Tuba Ünsal,Mustafa Sanda…

Kore Dizi - Revolutionary Love

Herkese merhabalar efenim ...

Siwon Is Back ! Yesss !
Askerden geldiği gibi dizi dünyasına yeniden döndü.En son "She Was Pretty" dizisinde ağzımıza bir barnal bal çalıp askerliğe gitmişti Siwon bey nasıl özledik var ya ! O sırada tabi gözden uzak gönülden uzak hesabı olmuş ve açıkçası biraz soğumuştum ayrıca açık konuşma gerekirse WGM programında bir bölümünü izlemiş ve Siwon'a ayrı bir gıcık olmuştum.Sonuçta adam doğustan zengin bence ona gıcık olmak için gayet geçerli bir sebep bu :D Hem doğuştan zengin ol,hem yakışıklı ol,hem sesi güzel olsun hem idol ol Allah her şeye buna vermiş be ! :D

Neyse dizi Siwon var diye maalesed öyle çokta iyi falan değildi konusu acayip klişeydi zaten Kore'de de Türkiye'de de pek tutulmadı ama Siwon yine rolünün hakkını verip elinden geleni yaptı mimikleriyle,canıyla,kanıyla kurtardı vallahi benim için diziyi yoksa ben de affetmezdim bu diziyi :D

Konusu:
Dizi, zengin bir aileden gelmesine rağmen fakir bir semtteki bir stüdyo dairede yaş…

Gerilim Film - Bottom Of The World

Herkese merhabalar efenim ...

Nasıl başladı nasıl bitti bu film şimdi bize ne anlattı yahu şimdi ben ne izledim ?
Evettt ! Geri döndük yine kürkçü dükkanına.Netflix'te kafamıza göre annemle takılırken bile dönüp dolaşıp senaryosu karmakarışık olan ve aklımızı bulandıran saykodelik filmlere :D Öncelikle söyleyeyim film kötü olsa bile bu tarz filmlere istisnasız bayılıyorum ! O yüzden filmin bana kötü gelme gibi bir olasılığı yok :D Konuyu anlatamam çünkü ben de anladığıma çokta emin değilim en iyisi izleyin ve kendiniz anlayın :D

Genç bir kadının esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolması, erkek arkadaşını gerçek anlatı yolculuğuna çıkarıyor ve belki de kendi bilinmeyen gerçekliği, geleneksel anlatının sınırlamalarını aşan bu karanlık, hipnotik gizem içine giriyor...

Gerilim Film - You Get Me

Herkese merhabalar efenim ...

Bella Thorne'u en son sanırım Disney'de bir genç kız dizisinde falan izlemiştim :D Oysa kendisini küçüklüğünden beri çok severim bence kendine has bir güzelliği var ayrıca ilk defa kötü bir rolde gördüm ve kendisine bu tarz sayko rollerinde çok yakıştığını düşünüyorum.Tipik ergenlik filmi gözükse de içinde saykoluk barındıran her film iyidir :D

Tyler, muhteşem kız arkadaşı Alison'a deli gibi aşıktır. Fakat büyük bir kavga ikisinin ayrılmasına neden olunca, Tyler kendini başka bir şehirden yeni gelen Holly'nin kollarında bulur. Tek gecelik ilişkinin ardından Holly, Tyler'a karşı tehlikeli bir takınıtı geliştirir. Holly, aşklarını canlı tutma umuduyla onun lisesine geçiş yapar. 




Kitap - Sevgili Arsız Ölüm Latife Tekin

Herkese merhabalar efenim ...

Büyülü gerçekçilik akımının temsilcilerinden biri olan Latife Tekin'nin en ünlü kitaplarından biri olan "Sevgili Arsız Ölüm" kitabı var bugün kitap postunda.Okuması,anlaması en zor kitaplardan biri oldu benim için maalesef.Türk edebiyatında da dünya edebiyatında da her zaman için kadın yazarları daha çok sevdim çünkü benim için idol olmaya daha yakınlar.İlk defa bu tarz bir roman okudum açıkçası ve yarısında bırakmak zorunda kaldım maalesef.Hem daha fazla okuyacak zamanım yoktu kütüphaneye geri iade etmek zorundaydım hem de daha fazla gidemedim romanda çünkü gidecek bir yerim yoktu yarısına kadar ney nasıl olmuş kim ana karakter ne oluyor ulan burda demekle geçti.Olaylar,olayların akış hızı,değişik bir ağızla yazılmış diyaloglar.Daha önce hiç şahir olmadığım ama gerçek olduğunu da adım gibi bildiğim bir köyde olanlar anlatılmış.Akım ismiyle bağdaşık olarak tam bir büyülü gerçekçi dünyada geçiyor roman.



Gerilim Film - Hide And Seek

Herkese merhabalar efenim ...

Netflix'in iyi taraflarından biri de sadece Amerika dizilerinin ya da filmlerinin değil global düzeyde filmlerinden bulunması özellikle de Asya filmleri."Hide and Seek" bir Çin filmi en az Amerikan Gerilim-Gizem filmleri kadar iyi bir filmi gerçekten zevk alarak izledik ayrıca sonu da gerçekten tatmin ediciydi mutlaka izlemeniz gerek filmlerden şiddetle tavsiyemdir !Bir adam eşi ve kızıyla birlikte güzel bir daire de yaşamaktadır.Gizemli hayatı,temizliğe olan takıntısı ve kaybolan kardeşini arayan anne eşi ve kızını da alarak bir gün fakir kesimin yaşadığı bir binayı incelemeye giderler.Orada kaybolan kardeşiyle ilgili bir ipucu ararken kızı da ortadan kaybolur.




Gerilim Film - Dream House

Herkese merhabalar efenim ...

Malum Netflix aldık eh içindeki bütün filmleri sömürmeden rahat edemeyiz.İzmir'deyken daha çok annemle evde takıldığımız için zamanımızın büyük çoğunluğu ya dizi ya da film izlemekle geçti.Eski bir yapım annem izlemişti ama ben izlememiştim zaten annemde o kadar hafıza da yok maalese filmde sinsilik yapıp sürekli bana spoiler vermeye çalıştı ama hepsi boşa çıktı çünkü hep yanlış hatırlamış :D Aslında tahmin edilebilir bir sonu olan Gerilim-Gizem filmiydi.Başroller oldukça iyi :)

Senaryosu David Loucka tarafından yazılacak olan filmde Connecticut adlı küçük bir şehre taşınan ve kendileri için ideal bir ikametgah bulduğunu düşünen bir ailenin hikayesi anlatılacak. Zamanla ailenin babası başta olmak üzere tüm aile yeni evlerinde yeni komşularının toplu katliam yaptığını keşfedecek. Craig ailesi ile birlikte bir önceki ikametçileri öldürülen evini bulmaya çalışacak. Filmde Weisz onun eşini, Watts ise yeni komşusunu canlandıracak.



Mini Amerikan Dizi - Alias Grace

Herkese merhabalar efenim ...

İzmir'e gittikten sonra yaptığım şeyleri anlatmaya geldi sıra :D Daha zaman olarak baya gerideyiz :D Evdeyken ailecek ortak bir kararla Netflix almaya karar verdik ve yabancı dizilere yeniden sarmaya ilk o zaman başladım.Balıkesir'e gittiğimde yarım kalmasın diye özellikle uzun soluklu olmayan mini dizileri tercih ettim.Onlardan ilki bir kitaptan uyarlanan "Alias Grace" dizisi oldu.Dönem dizisi olmasıyla zaten ben de olumlu yönde ilk puanını aldı.Kategorisi Dram ve Gizem.Ayrıca psikolojik de sayılabilir çünkü bolca psikolojik danışma sahneleri görüyoruz.Dizi daha çok bir şüphe üzerine yoğunlaşıyor ve flashbacklerle devam ediyor.Dizi son bölüme kadar gizemini koruyor ama açık söylemek gerekirse sonu beni pek tatmin etmedi.Hele de psikiyatriste olanlar bu arada psikiyatr rolünde olan adama aşık olmuş olabilirim :D

Kanada’ya göç etmiş genç bir İrlandalı köylü olan Grace, iddialara göre hizmetçi olarak çalıştığı evin çalışanlarından James McDe…

Romantik Komedi Film - Christmas Inheritance

Herkese merhabalar efenim ...

Bir zamanlar final haftam diye iyice ödevlerden,sınavlardan canı sıkılan bir Buse varmış.Ve Yılbaşı zamanına kadar (İzmir'e gideceğim hafta) bilgisayarı kaybolmadan önce haftanın (25 Aralık zamanı) temasına uygun kar temalı Romantik-Komedi filmler izlemek istemiş ve 2017 yapımı olan konusu klişelikten yıkılsa da atmosferi ve o Christmas ruhu ile Buse'ye huzur veren bir film olmuş.Ve Buse kendi kendine bir söz vermiş."Bir gün mutlaka Christmas'ın kutlanıldığı o atmosferin yaşayabileceği bir yere gidecekmiş."

Babasının servetiyle hüküm süren her istediğini alabilen ellen babasının ani ölümü sonrasında kısa bir üzüntü sonrasında miras konuları konuşulacak avukatın mirası alabilmesi için babası tarafından bazı şartların konulduğu söylenir. Babasının ve kendisinin doğduğu kasabaya geri dönüp çok çalışıp bu şirketi ve mirası ancak o şekilde alabileceğini öğrenecektir. Kasabada yeni biriyle tanışacak ve hayatı tamamen değişecektir.

Kitap - Piyon Aımee Carter

Herkese merhabalar efenim ...

Popüler edebiyattan bir kitapla daha karşınızdayım.Final haftasında kafamı dağıtıcak,çabuk okunacak ve elbette kategorisi "Distopya" olacak bir kitaba ihtiyacım vardı.Kütüphanede de bu kitabı görünce fırsatı hiç kaçırmadım elbette.Bu arada kitabın devam serisi de var ama ben okur muyum bilemiyorum belki hiç okuyacak bir kitap bulamazsam anca öyle devam ederim.Çünkü yine kitabı sevmekle sevmemek arasında kalmış durumdayım.Öyle diğer serilerden çok farklı bir konusu yok maalesef.Fakirlik içinde insanlar ve burjuvazi takımı.İnsanlar bu dünyada bir seçme sınavına girer ve o sınava göre rütbe alarak geri kalan hayatlarına ona göre devam ederler.Başrolde elbette savaşçı karakterde bir kızımız var ve bu kızımız belli ki bu düzene karşı gelecek.

Diğer kitaplardan farklı olarak ise kız aslında durumlar gereği savaşçı bir karaktere bürünüyor,olaylar ve zorlamalar var.Kızın doğasında savaşçılık,adalet ve idealizm yok yani.Daha çok entrika üzerine kurulmuş bi…