Ana içeriğe atla

Fantastik Film - The Shape Of Water

Herkese merhabalar efenim ...

4 Mart tarihinde Oscar 2018 töreni yapıldı.Ve en iyi film ödülü "The Shape Of Water"a gitti.Hakketti mi ? Evet bence sonuna kadar hakketti.İzlerken Amelia (en sevdiğim filmdir) da aldığım tadı aldım diyebilirim.Konusu bana daha çok eski yaratık filmlerini anımsatsa da biraz filmde korku ve bilim-kurgudan çok "sevgi" konusu üzerinde durulmuş.Başroldeki Sally Hawkins'i daha önce Maudie filminde izleyip çok beğenmiştim zaten bu tarz rollere çok yakışan ve kaldırabilen bir isim.Bence bu yıl iki filmde ki rolüyle de "En İyi Kadın Oyuncu " Oscarını da hakketti.

Son olarak filmin yönetmeni Guillermo del Toro'ya da helal olsun, adam Oscar için her şeyi kullanmış filmde; azınlık meselesi, siyahilerin hakları var, eşcinsel hikayesi var, fantastik öğeler var, tanrı, din, incil vb içerikler var, müzikal var, Amerika - Rus çekişmesi var.

Soğuk savaş döneminde bir çok ülke gizli birimler geliştirmiştir. Bu gizli birimler gizli silahlar üretmek için uğraşmaktadırlar. Büyük bir bütçe ile oluşturulan Laboratuvarlar, insan üstü yaratıklar üretmek içinde kullanılmaktadır. Bunlardan birinde çalışan ve dilsiz olan temizlikçi Eliza Esposito, buranın gizili bir yer olduğu konusunda tam fikir sahibi değildir. Arkadaşı Zelda bir bölümde tuhaf bir yaratık olduğunu söyler. Bu yaratığı merak eden Eliza Esposito, bu bölüme gider. Sürekli olarak gidip gelmesiyle birlikte hem karada hemde suda yaşayabilen bu yaratığa aşık olur. İmkansız gibi görünen bu aşkı işleyen Suyun Sesi filmi festivallerde “Aşkın Gücü” olarak yayınlanmıştır. 17 akademi ödülünün de sahibi olan bir yapım.

Suyun Sesi : Afis

Yorumlar

  1. ben de maalesef hiç beğenmedim filmi çok daha iyi filmler vardı o ödülü alabilecek bana göre ..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. vallahi oscar alma kriterleri biraz bizim düşünce yapımızdan farklı sanırım :)

      Sil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)