26 Nisan 2018 Perşembe

Etkinlik - Şebnem Ferah Ve Doğukan Manço Konseri !

Herkese merhabalar efenim  !

Bahar geldi geçiyor dedik tabi okulda bitiyor.Üniversitede olduğumu bi ilk yıl hissettim bir de son yılımda onun dışındaki zamanlar neydi bende bilmiyorum.Sadece debelenip gidiyordum ... Bahar geldiğinin göstergelerinden biri de elbette Üniversite Bahar Festivalleridir.İlk yılımda Athena konseri olmuştu bu yılda Şebnem Ferah konseri oldu festival adı altında.Tabi festival görmesek inandıracaklar bizi ya neyse buna razı olur olduk artık :D

Ferah'ı ilk defa sahnede izleyeceğim için çok heyecanlıydım ve çokta seviniyordum çünkü küçüklüğümde hayran olduğum ve bir çok şarkısını bildiğim sayılı kişilerden.Ama daha 1 hafta önce çıkardığı yeni albümünden şarkılar okuyunca hepimizi hayal kırıklığına uğrattı maalesef :/ Kimse o şarkıları bilmiyor haliylen hiç zevkte almıyorlardı.Albüm tanıtımı yapmıyorsun ki sonuçta üniversite şenlik konseri bu herkesin bildiği şarkıları söylesene :/ Şebnem'den önce çıkan Doğukan Manço bile daha çok eğlendirdi insanları.İnsanlar daha konserin başlarında dağılmaya başladı yeni şarkıları bilmedikleri için haliylen :/ Konserin sonlarına doğru eski şarkılarını söylemeye başladı ama seyircisini kaybetti bi kere ki bizde çok yorulduk o kalabalık,konser alanı dağın başında gitmesi gelmesi çok zor :/ Bu festival biraz hayal kırıklığı oldu bizim için anlayacağınız neyse arkadaşlarımla üniversitemin son senesinde böyle de bir anı kalsın ...

Instagram media by busesdailyy - "Iyi dostlar biriktirdim hepsi ailem oldu ..." #ÅŸebnemferah #sebnemferah #kocfest #balikesirkocfest #dogukanmanco



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...