28 Nisan 2018 Cumartesi

Dram Film - İstanbul Kırmızısı

Herkese merhabalar efenim ...

Uzun zamandır izlemek istediğim ama fırsat bulamadığım filmlerdendi aslında ki izleyince anladım ki izlemesem de çok bir şey kaybetmiş olmazmışım.Çünkü hiç bir şey anlamadım.Daha doğrusu elbette bir şeyler anladım ama sözel olarak anladıklarımı ifade etmek cidden çok zor çünkü senaryo cidden çok karmaşık Özpetek filmde ne anlatmak istemiş pek anlaşılmıyor çok dolaylı yollardan anlatmak istemiş eğer anlatmak istediği bir şey varsa da.Evet kadro cidden iyi ama bence oyuncularında pek keyfi yok sanırım ki oyunculukları çokta iyi değildi.Bence film tam bir hayalkırıklığı olmuş bilemedim :/

İstanbul Kırmızısı ile ilgili görsel sonucu

1 yorum:

  1. Güzel paylaşımlarınızı ilgi ve beğeniyle izledim, izleyiciniz oldum.
    Sizi de benim yazı ve şiirlerimi, resimlerimi izlemeye davet ediyorum.
    www.erhantigli.blogspot.com

    YanıtlaSil

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...