11 Nisan 2018 Çarşamba

Romantik Komedi Film - Pretty Woman

Herkese merhabalar efenim ...

Derslerimi şu ara yoluna soktuğuma göre şöyle güzel bir film serisi yapmaya karar verdim.Eh yaş 22 olunca 90'lar kuşağındaki o "unutulmaz" filmleri duydum ama izlemedim maalesef.Bayılıyorum o dönemlere ! O yüzden belki sizin içinde bir nostalji kuşağı olucak olan nostalji filmleri izlemeye başladım.İlk film : Richard Gere tatlılığı ve Julia Roberts güzelliği ve ikisinin harika kimyasının olduğu film : Pretty Woman ! Romantik-Komedi filmlerinin atası da olur bu film.Ayrıca çokta beğendim.Richard Gere pek kalıbım bir adam değil ama o kısık gözleriyle cidden gençliğince çok karizmatik bir adammış.30'lu yaşlardaki hanımların neden şimdi Richard Gere diye ölüp bittiklerini anlıyorum sanırsam :) Julia Roberts'a diyecek lafım yok zaten kadının yeğeni olan Emma Roberts'a bile bayılıyorum :D Roberts geninde cidden çok ayrı  bir güzellik var !

Zengin ve yakışıklı işadamı Edward etrafındaki kadınlardan ve hayatının tekdüzeliğinden çok sıkıldığı bir anda Los Angeles caddelerinde güzel Vivian ile tanışır. Beraber geçirdikleri büyülü bir geceden sonra aralarında bir anlaşma yaparlar. Bir hafta boyunca sevgili olacaklar ama bu haftanın sonunda herkes yoluna devam edecektir. Vivian geceleri tekrar yol kenarlarına, Edward da elit yaşamına...


Özel Bir Kadin : Afis



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...