25 Nisan 2018 Çarşamba

Kitap - Dünya Bu Kadar Mahir Ünsal Eriş

Herkese merhabalar efenim ...

Aslında bu kitabı geçen ayın başında okumuştum.Güya Kitap Ağacına nisan ayında Eriş gelecekti ama programlardan dolayı gelemedi,gelmedi mi bilmiyorum açıkçası takip etmeyi de bıraktım zaten Balıkesir'de son zamanlarım bu nisan ayı da Balıkesir Kitap Ağacı ile son ayım olacak.Ya İzmir'dekine ya da nereye gidersem artık oradakine girer devam ederim.

Neyse efenim madem gelmiyor postunu yazıp kitabı arşivlerime ekleyeyim dedim.Yazardan bu okuduğum ilk kitap genelde nostaljik ögeleri benimseyip yazan bir yazarmış bu kitapta daha farklı bir tür denemek istemiş ama pek olmamış sanki.Daha doğrusu kitabı çok fazla anlamış değilim.Sürekli olaylar,hikayeler,karakterler değişiyor.Bir sayfada başka bir karakteri anlatırken bir sayfada başkasını anlatıyor ve karakterlerin birbiriyle olan bağlantısını çok fazla çözemedim.O yüzden okurken çok fazla zevk alamadım maalesef.Ama nostaljik ögeleri çok severim o yüzden yazarın diğer kitaplarını kesitirip atmayacağım ve eğer denk gelirsem diğer kitaplarını da okumaya çalışacağım.

Dünya Bu Kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...