12 Mayıs 2018 Cumartesi

Romantik Komedi Film - Mutluluk Zamanı

Herkese merhabalar efenim ...

"Kiralık Aşk" dizisini seviyor muydunuz ? Ben ilk sezon takip etmiş daha sonra saçmalama başladıklarını düşünüp izlemeyi bırakmıştım.Zaten konu olarak Kore dizilerine fazlasıyla benziyordu.Sanırım ilk başta bu yüzden sevdim ayrıca yeni yüzlerin oynaması da dikkatimi çekmişti.İzleyicilerde oldukça sevdi daha sonra benim gibi düşünüp izlemeyi bırakmış olmalılar ki final yaptı.Genelde ülkemizde de bu tarz Romantik-Komedi gençlik dizileri tutuyor zaten,belli bir hayran kitlesine sahip olabiliyor.

Neyse efenim tabi ikilinin kimyası dizi de tutunca beyaz perdeye de aktardılar ve aynı çifti farklı bir hikaye ile seyirciye sundular.Bazıları olmuş dedi,bazıları "yeter artık bu çiften kusucam" dedi ki çoğuda haklıydı tutan dizi çiftlerini evire çevire beyaz perdeye aktarıp seyirciyi kusturtmanın anlamı yok elbette.Sinemasına gitmedim  o yüzden internete düşerse oradan izlerim demiştim izlemekte bu zaman nasip oldu.Film nasıl diye soracak olursanız ortalama bir Romantik-Komedi filmi çok bi farkı yok diyebilirim.Boş zamanınız varsa şöyle bi kafa dağıtmak için iyi bir seçenek olabilir.

Mutluluk Zamani : Afis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...