6 Mayıs 2018 Pazar

Romantik Film - My Teacher

Herkese merhabalar efenim ...

Bir Japonlar bir de ben :D Resmen bu öğrenci-öğretmen ilişkisini anlatan hikayelere bayılıyoruz.Japonlara aynı tarzda anime,film,manga yapmaya doyamadı ben de izlemeye ! Sanırım lisedeyken bende gizli gizli öğretmenime aşık olduğum için içimde bir ukte kaldı ve bu tarz filmlerle o ukteyi doyurmaya çalışıyorum.Çünkü imkansız bir aşk neticesinde.Hem ahlaksal anlamda hem de geleceğin açısından.Sonuçta kız 18 yaşlarında daha yeni tazeyken adam 30-35 yaşlarında oluyor hem de öğretmenlik mesleğinin saygınlığı açısından yapılmaması gereken hatta sapıklık denecek bir durum bile oluyor.Çünkü sonuçta 18 yaşında bir kız daha yeni ergen mantıklı düşünemiyor sadece hisleriyle hareket ediyor.Ayrıca kızlar erkeklere oranla daha erken olgunlaştığı için kendinden yaşça büyük ve daha olgun erkeklere ilgi duyuyorlar.Bu böyle çünkü yaşadım,hissettim biliyorum.Bu tarz şeyler umarım sadece filmlerde kalır.Bu daha çok korku filmleri ya da işkence,soygun filmleri izlemek gibi gerçek hayatta olmamasını,bizden fersah fersah uzak durmasını istediğimiz ama izlemekten de zevk aldığımız filmler gibi düşünmeliyiz.Neyse yine sosyal mesaj vermeye başladım :D

my teacher japon ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...