4 Haziran 2018 Pazartesi

Mini Kore Dizi - My Runaway

Herkese merhabalar efenim ...

Netflix'de Kore dizileri de var bunu biliyor muydunuz ? Ben genelde bir çoğunu zaten izlemiş olduğum için o kategoriye pek bakmıyordum ama annem bakıyordu o yüzden bende o izlerken bu diziye denk geldim.Oyuncuların hiç birini tanımıyorum ayrıca Mini bir Fantastik/Romantik-Komedi dizi.Konusu aslında oldukça tanıdık : Bir kadın bir adamın ruhları yer değiştirir.Kızımız manken olmak istemektedir ve yarışmada elenir baş roldeki erkeğimiz ise bir top modeldir ve yarışmanın jürilerinden biridir.Zaman geçirmek için izlenecek çerezlik bir dizi :)

Ä°lgili resim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...