6 Haziran 2018 Çarşamba

Amerikan Dizisi - Riverdale

Herkese merhabalar efenim ...

Bir yandan Kore dizilerine devam ederken bir yandan da Amerikan dizilerini izlemeye devam ediyorum.Bir gençlik/gizem dizisinden bahsedeceğim bugün sizlere dizi postumuzda.Bir çizgi romandan uyarlanmış olan bir dizi tabi konu ya da içerik olarak çizgi romanla ne kadar bağdaştığını bilemiyorum ama karakterlerin seçimi oldukça başarılı buldum ben çizimlere göre.Dizinin sadece 1.sezonu var 2.sezonu gelir mi bilmiyorum tabi ben de izlemeye devam eder miyim onu da bilmiyorum çünkü son bölümünde bütün sırlar açıklandı ve bir çok şey çözüme ve açığa kavuştu gençlik dizilerinde elbette devam ettirecek daha çok konu bulurlar :)

Konusu : Riverdale konusu incelendiğinde olaylar küçük ama son derece ilginç bir kasabada geçmektedir. Sakin ve her şeyin sıradan göründüğü bu kasabaya özellikle dışarıdan gelenler farklı duygulara kapılmaktadır. Sürrealist bir grup gencin yaşadığı kasabada her şey oldukça şirin bir görüntüdedir. Ancak bu kasabada son derece karanlık ve gizemli olaylar yaşanmaktadır. Özellikle lise öğrencisi Jason Blossom’un nehirde boğulması ve cesedinin bulunamaması dikkatleri bu kasabaya toplamıştır. Yine de hayat sanki normal akışında devam etmektedir. Ancak bu durum kasabanın dışarıya verdiği görüntüyü yansıtmaktadır.Yeni okul yılı başlamak üzereyken Veronica Lodge, New York’tan Riverdale kasabasına gelir. Veronica, annesi ve babasının karıştığı bir skandal yüzünden psikolojisi alt-üst olmuş şekilde bu kasabaya gelmiştir. Veronica burada popüler bir futbol oyuncusu olan ve müziğe ilgi duyan Archie ve mütevazi tavırlarıyla dikkat çeken Betty ile arkadaşlık kurar. Jughead’da bu fruba katılan son isim olacaktır. Bu grup bir araya geldikten sonra özellikle Jason Blossom’un ortadan kaybolmasını araştıracaktır. Araştırma yaptıkça birbirinden gizemli olaylar ortaya çıkacaktır. Yine de bu grubun geri adım atmaya niyeti yoktur.

Karakterler :

Arcibald "Archie" Andrews : Başrolde ki karakter aslında hatta çizgi romanın da adı "Archie" ama bence en kötü ve en sevmediğim karakter.Dizi de bu çocuğu resmen pisliğin teki olarak gösterdiler sonradan benim sevdiğim çocuğu seyirci de çok sevmiş ola ki bu karakterin önüne geçti.

 Elizabeth "Betty" Cooper (Lili Reinhart):

Elizabeth "Beth" Cooper : Baş roldeki "masum sarışın kız " konseptli karakterimiz.Tabi çizgi romandan uyarlandığı için bütün karakterler tam bir "tip" niteliği taşıyor.Sarışın,pembe giyinen,masum,iyi kalpli özellikleri var.Ama içinde gizemli bir kötü güç barındıran için için tehlikeli bir karakter.

  Veronica "Ronnie" Lodge (Camila Mendes):
Veronica "Ronnie" Lodge : Dizi boyunca bir iyi bir kötü olan okula yeni gelmiş latin güzeli.Tam iyi derken bir anda kötü bir şey yapıyor ofsayta düşüyor hayda en başa diyoruz değişik bir karakter açıkçası ben kendisini çokta sevemedim

Jughead Jones ve dizinin anlatıcısı (Cole Sprouse):

Jughead Jones : Adama BAYILDIM ! Yanlış anlaşılmasın dizi de oynadığı karakter tam bir aşağılık kompleksi yaşayan bir adam baş rol olmaya aday bir karakter ama karakteri bence cidden çok gıcık ama çocuğun kendisi acayip tatlı resmen çocuk benim ideal tipime uyuyor. Cole Sprouse ayrıca çizgi roman yazarlığı da yapmış adamın bi sürrü çizgi romanı da var yerim seni ya :) Ayrıca gerçek hayatta da Lili (Beth karakteri) ile çıkıyor o yüzden ayrı bi mutlu oldum çünkü dizinin en başından beri bu çifti shipleye shipleye bir hal olduk kardeşimle :)

Jughead Jones ve dizinin anlatıcısı (Cole Sprouse):

Cherly Blossom : Beyaz tenli ve kızıl saçın uyumu diye bir şey var ! Kız gerçekten çok güzel ki bence dizi de ki en güzel karakterde bu kız ama aynı zamanda en kötü karakterde bu kız.

Cheryl Blossom (Madelaine Petsch):

Josie McCoy :Bu kız bence dizi de cidden çok gereksiz sırf çizgi romanda var diye kızı da ekleme gereği duymuşlar resmen ve olaylarla bir ilgi var ne karakterlere yakınlık açısından bir ilgisi var :/

  Josie McCoy (Ashleigh Murray):
Riverdale ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...