1 Haziran 2018 Cuma

Dram Film - A Man and A Woman

Herkese merhabalar efenim ...

Lay lay lom sana göre sevmeler,hopa şi na nay galiba sana göre sevilmeler ... Böyle miydi bu şarkı ? Emin olamadım neyse :) Konumuzla da çok bi alakası yok zaten.Yoksa var mı ? Kore filmlerinden devam ediyoruz.Yine canım ajusshim (böyle mi yazılıyordu bundan da emin olamadım ama neyse kafama göre takılıyorum ben ) Gong Yoo'nun bir filmi var.Film yine tabi ki de +18 ama diğer film kadar değil burada sevişme sahnelerini daha üstü kapalı daha olması gerektiği gibi tutmuşlar.En azından Gong Yoo'dan soğumuyorum.Konusu tabi ki aldatma ve sessizlik ... 

 Sang-Min (Jeon Do-Yeon) ve Ki-Hong çocuklarını Finlandiya’da bir oyun alanına bırakmış soğuk bir kış gününde karşılaşan bir adam ile bir kadındır. Çocuklarını takip etme kararı almışlardır ve fırtınadan dolayı bir mağaraya sığınırlar. Ertesi gün ayrılırlar. Birkaç ay sonra, Sang-Min iş yerinde Ki-Hong’u görür ve ikisi de evli olmasına rağmen aralarında bir bağ oluşur.

A Man and A Woman ile ilgili görsel sonucu

1 yorum:

  1. Merak ettigim filmlerden di buda arada kaynadi gitti bi ara bakayim ben o zaman 😉😘

    YanıtlaSil

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...