26 Temmuz 2018 Perşembe

Dram Filmi - The Bookshop

Herkese merhabalar efenim ...

Blogta küçük bir "tema" değişikliğine gittim , umarım bu yeni halini beğenmişsinizdir. Bundan sonra ki bütün postlarımı elimden geldiğince daha profesyonel bir şekilde hazırlamaya çalışacağım.Bu temanın ilk postu bir film postu olsun istedim ve yine Amelia tadında yavaş tempolü müzikleriyle,ekran görüntüleriyle ve elbette o sisli İngiliz havasıyla tam bir "Vintage" filmi olduğunu söyleyebileceğim " The Bookshop" filmini seçtim. Filmin her detayından ayrı bir zevk aldım diyebilirim. Öncelikle kitap aşıklarının bence çok beğeneceği bir film ! Zaten bir kitaptan uyarlanmış beyaz perdeye. Ana teması bir kadının "cesaret" i de diyebiliriz :) Bunca zamandır dostuz beni az çok tanımışsınızdır benim gibi bu tür şeylerden hoşlanıyorsanız şiddetle tavsiye ediyorum !

Vizyon tarihi : 8 Haziran 2018 (1s 53dk)
Yönetmen : Isabel Coixet
Oyuncular: Emily Mortimer, Bill Nighy, Patricia Clarkson devamı
Tür: Dram
Ülke: İspanya, İngiltere, Almanya

Penelope Fitzgerald'ın aynı adlı romanından uyarlanan filmde, Florence Green İngiltere’de küçük bir kasabada yaşayan bir kadındır. Kasabada bulunun tarihi bir evi kitapçı olarak işletmeye karar verir. Büyük bir risk alarak girdiği işte başarılı olan genç kadın, bir süre sonra kasaba halkına ödünç kitap vererek kitapçıyı bir kütüphaneye dönüştürür. Hayatını yoluna koyduğunu düşünen Florence’in bilmediği gerçekler vardır. Kasabada yaşayan inatçı bir kadının tarihi bina ile ilgili başka planları vardır ve kadın planlarını gerçekleştirmek için her şeyi yapmaya hazırdır.

The Bookshop : Afis

2 yorum:

  1. Ne güzel sen beğenmişsin. Bana çok ağır ve yavaş geldi.
    Tam bir dönem filmi ve o İngiliz havasını buram buram yansıtıyor kesinlikle

    *Yeni temanı güle güle kullan. Daha aydınlık, daha modern olmuş bence

    YanıtlaSil
  2. Çok ağır ve yavaş ilerliyor kısmına katılıyorum daha çok görsel zevkleri öne çıkarmış bir sanat filmi gibi geldi bana da :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...