28 Temmuz 2018 Cumartesi

Komedi Filmi - Erkekler

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün denize gittiğimiz için bugünün yazısı bu saate kaldı. Sorry :/
Ben oturma odasında bilgisayarımla (her zaman ki gibi) uğraşırken annemle kardeşimle Netflix ten bir Türk filmi açmışlardı başlarda çok fazla ilgilenmedim ama özellikle Fikret Kuşkan nın başrolde olduğunu görünce benim antenler dikildi tabi ki :) Adamın oynadığı hiç bir film ya da dizi öylesine çekilmiş şeyler olmuyor bu yüzden hep kaliteli ama değeri bilinmeyen yapımlarda görüyoruz kendisini bu yüzden çok fazla tanınan bir isim değil.Fakat,lakin,ama 50'li yaşlarında olmasına rağmen diksiyonu,ses tonu ve oyunculuğu ile beni kendine hayran bırakan bir adam kendisi.Yağlama cilalamadan sonra filme geçecek olursak ,Fikret Kuşkan'nın oynadığı karakter bir gün kendi koyduğu adıyla " Oscarını" yani erkeklik organını kesme kararı alır tabi ki başaramaz ve apar topar Akıl ve Ruh Sinir Hastalıklarına kaldırılır.Kendisine psikiyatrist olarak Ali Poyrazoğlu gelir ve ikilinin arasında "erkekler" hakkında efsane tespitler içeren diyaloglar geçer.Bu arada bu adamı bu noktaya getiren nedir , neden erkeklik organını kesmeye çalışıyordur bunu flashbacklerle izliyoruz.

Vizyon tarihi : 20 Aralık 2013 (2s 7dk)
Yönetmen : Faruk Aksoy
Oyuncular: Fikret Kuşkan, Ali Poyrazoğlu, Asuman Dabak devamı
Tür: Komedi
Ülke: Türkiye


Erkekler : Afis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...