21 Temmuz 2018 Cumartesi

İnternet Dizisi - Görünen Adam

Herkese merhabalar efenim ...

Kardeşimle şu sıra tekrardan YouTube dizilerine sarmış vaziyetteyiz.Bunlardan ilki elbette ilk çıktığı zamandan beri merak ettiğim ama izlemeye bir türlü fırsat bulamadığım daha sonra da unuttuğum ama şimdi tekrardan aklıma gelip kardeşimle izlediğimiz Onur Ünlü'nün yazıp yönettiği : Görünen Adam dizisi.Dizi toplamda 10 bölüm ve 20 dk lık bir mini dizi tadında diyebiliriz.Absürd Komedi kategorisinde ki dizi oldukça iyi detaylarla ve fantastik ögelerle donatılmış ben izlerken çok eğlendim ve beğendim size de hem YouTube dan izleme linkini bırakıyorum hem de Stalk'ın dizi için çektiği videoyu bırakıyorum :)

Link :

https://www.youtube.com/channel/UC7N4GnGhfS70oL0pYzepR4Q/videos


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...