23 Temmuz 2018 Pazartesi

İngiliz Dizisi - Sherlock Holmes

Herkese merhabalar efenim ...

Dün KPSS vardı malumunuz onlarla uğraştım ecel terlerimi döktüm geldim.Bir de 5 Ağustos da alan sınavından sonra artık oturup hayırlısını bekleyeceğim malum zaten devlette  atama da yok artık o olana kadar özellerde şansımı denemeye devam edeceğim.

Neyse efenim konumuza gelecek olursak , toplamda 4 sezon olan en iyi Sherlock uygulamalarından biri diyebilirim ve tabi Benedict Cumberbatch'in muhteşem oyunculuğu ile her bölümü harika geçen bir dizi olmuş."Sen yeni mi izledin?" demeyin kardeşimle birlikte izlemeye başladığımız için 2 yıldır falan sallanıyordu bu dizi nihayet bitirebildik 5.sezon gelecek mi bilemiyorum umarım gelir :)

Sherlock Holmes ile ilgili görsel sonucu




2 yorum:

  1. Gelmiş gelmiş olsun.Umarım senin için en hayırlısı olur.

    Ben de Watson'a hastayım. Bayılıyorum onun o triplerine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım :) Biz de Sherlock hayranıyız :D

      Sil

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...