29 Ağustos 2018 Çarşamba

Müzik : Ariana Grande - God is a woman

Herkese merhabalar efenim ...



Bugün işlerimi yoluna koymakla meşguldüm yarın ki tatilimden sonra artık (sanırım) çalışma hayatıma başlayacağım.Çalışıyorum diye buraları boş bırakmak olmaz tabi ki elbette sizlerle paylaşacağım daha zilyon tane şey var.Bugün yorucu bir gün olduğu için güzel bir şarkıyla güne veda etmek istedim.Şarkının adını duyduğum anda "Aha ortalık karışır" dedim içimden zaten sözleri de ortalığı karıştırıcak cinsten derken Allahh klip bir geldi pir geldi :D Olaylar olaylar :D Hayatımda böyle bir feminizm mafifestosu görmedim :D Klipte gerçekten çok fazla mesaj var , mesajları klibi izledikten sonra şurdan okuyabilirsiniz :



https://onedio.com/haber/ariana-grande-nin-olay-yaratan-yeni-klibi-god-is-a-woman-in-icerdigi-18-gonderme-831956



Bunların dışında Ariana'nın sesini gerçekten çok iyi ve dinlendirici buluyorum o yüzden şarkıyı da çok sevdim :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...