9 Eylül 2018 Pazar

Bilim Kurgu Filmi : The Matrix

Herkese merhabalar efenim ...

Lütfen vurmayın ! Bu zamana kadar Matrix izlemedim ve izlediğimde de Nirvanaya ulaşmış gibi hissetmedim devam filmleri de olduğu halde çok fazla beni etkilemediği için izlemeyi de düşünmüyorum.Evet Matrix'e kadar bir çok buna benzer film izlediğim için sanırım beni etkilemedi.Evet kesinlikle ilk çıktığı zaman izleseydim beni etkileyebilirdi çünkü bu tarz filmler o zamanlar çok yapılmıyordu ve kendi felsefesine benzer izlediğim o tüm filmlerin atası.Eğer bunları bir kenara koyacak olursak Keanu Reeves gibi bir şaheser ile neden daha önce tanışmadım işte asıl yakındığım konu bu oldu :D Adam aşırı karizmatik ya ! Off ! Tabi şimdi yaşı almış başını gitmiş ama gençken neymiş be öle ! Tam benim tipim.Siyah saçlı,beyaz tenli,keskin yüz hatlarına sahip bir adam,ayrıca oyunculuğu ve ses tonu da efsane.

Saygın bir yazılım şirketinde çalışan Thomas Anderson (Keanu Reeves), gecelerini "Neo" adı altında program kırarak ve Matrix'i araştırarak geçirir. Esrarengiz şekilde Trinity (Carrie Ann Moss) ve Morpheus (Laurence Fishburne) ile tanışan Neo, yaşadığı dünyanın aslında beyninde gerçekleşen bir simulasyon olduğu gerçeğini öğrendikten sonra ordan kurtarılır ve Morpheus'un önderliğindeki ekibe katılır. Neo gerçek dünyada ilk nefesini aldıktan sonra simulasyona tekrar girerek Matrix'in ne olduğunu kavrayacak ve kurtarılma nedenini öğrenerek gelişen olaylar çerçevesinde yeni kimliğini tanımaya çalışacaktır.

Matrix - The Matrix 720p izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...