5 Eylül 2018 Çarşamba

Bilim Kurgu Filmi : The Thirteenth Floor

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün benim için oldukça kötü bir gündü.Normalde hiç karamsar biri değilimdir hayatta çoğu zaman Pollyannacı bile olurum ama şu sıralar iş bulamama yüzünden çok kötüyüm.Bir iki görüşmeye gittiğimden de olumsuz sonuç oldum. KPSS de de çok fazla umduğumu bulamadım. Bütün günümü sürekli film izleyerek geçiriyorum.Bunca yıl ders çalışmaktan,kitap okumaktan,kendimi yetiştirmeye çalışmaktan dolayı izleyemediğim şeyleri izliyorum. O kadar yıl oku iyi bir bölüm bitir ama iş bulama.Hem de iş alanı oldukça geniş olan bir bölümde ben mi şanssız ya da zavallıyım yoksa bu iş konusunda fazla mı sabırsızım bilmiyorum ama dileğim biran önce hayatımı yoluna koymak...

Artık teknoloji çağında yaşamaktayız ve işlerinde uzman iki arkadaş, Douglas ile Whitney, üzerinde çalıştıkları son program yazılımını denetlemektedir. Ofislerinin bulunduğu 13. katta, bir simulator yardımı ile Los Angeles’ın 1930’lu zamanlarına giden Douglas, eşsiz bir deneyim yaşar. Fakat gerçek yaşama geri döndüğünde hiç hoşuna gitmeyecek bir sürpriz onu bekler. Gönül verdiği şirketin kurucusu ve çalışanların esin kaynağı Hannon Fuller birileri tarafından öldürülmüştür. Hafızasında boşluklar oluşan Douglas ise baş şüpheli olarak kayıtlara geçer.

YAPIM:ABD
IMDB PUANI:7.0
FİLM SÜRESİ: 1 saat 40 dakika
YÖNETMEN:Josef Rusnak
OYUNCULAR: Armin Mueller-Stahl, Craig Bierko, Gretchen Mol

the thirteenth floor ile ilgili görsel sonucu

2 yorum:

  1. Çok övülen bir film. Mutlaka izle yorumlarını çok duydum. En kısa zamanda izlemeyi planlıyorum.

    İş konusunda şansız bir dönem sanırım. Çok fazla işten çıkarılan kişi, kapanan iş yerleri var. Biraz daha sürecek diyorlar. Umudunu kaybetme. Yiyecek ekmeğin varsa mutlaka bulacak seni bir şekilde.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. izlemedim yazdım listeyeee :) the oa izledin miiii :) maşallah kitaplar filmler yine çok verimlisiiin :) coco da aklımdaaaa :)

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...