12 Eylül 2018 Çarşamba

Fantastik Film : Constantine

Herkese merhabalar efenim ...

1 hafta sonunda nihayet ben de izin yapıyorum yarın.Şöyle yatağıma uzanıp tüm gün film,dizi izleyeceğim :D Boş zamanlarınız için yine Keanu Reeves filmi bırakıyorum sizlere.Şeytan çıkarma olaylarının fantastik halini bir kahramanla birleştirmişler ve ortaya böyle bir film çıkmış.İzlemesi keyifli ama efektleri pek yeterli gelmedi bana biraz vasat bulduğumu söylemem gerekiyor :/

Los Angeleslı özel dedektif John Constantine'in doğaüstü olaylardaki başarısı yadsınamaz. Bu başarısının, kelimenin tam anlamıyla, Cehennem'e gitmiş ve geri dönmüş olmasıyla yakından merakı bulunmaktadır.

Eliyle tutup gözüyle görmediği hiç bir şeye inanmayan polis memuru Angela Dodson, ikiz kızkardeşi esrarengiz bir biçimde intihar edince, Constantine'le işbirliği yapmak mecburiyetinde kalır.

İkili cehennem yaratıkları ve iblisleri alt edip, Los Angeles'ın karanlık sokaklarında yollarını bulabilmek için beraber savaş verirler.

Yönetmen:  Francis Lawrence
Ülke:  ABD, Almanya
Tür:  Fantastik, Korku
IMDB:  7,0
Vizyon Tarihi:  11 Mart 2005
Süre:  121 Dakika

Constantine 720p izle

1 yorum:

  1. seyrettim ama hiç aklımda kalmadı ne olup bittiği filmde..

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...