7 Eylül 2018 Cuma

Gerilim Filmi : Marrowbone

Herkese merhabalar efenim ...

İş buldum işş ! He heh ! Bundan sonra Maydanozunuz bu saate kadar işte olacağı için bundan sonra günlük postlar akşam gelecek.Evet kaç gündür ağlayıp sızlandım hatta en sonunda içimde tutamadım buralara da yazdım ama nihayet Allah sesimi duydu ve bugün sözleşmeyi imzaladım gitti.Efenim Doğru Statü İzmir Buca'da Rehberlik Öğretmenim herkesi maydanoz yemeye beklerim :D Şaka şaka tabi ki çay ikram ederim :D

Neyse bugünün film postuna gelecek olursak, kategorisi Psikolojik Gerilim filmi olan bir film var.İzlerken hiç sıkılmadım çünkü oldukça sürükleyiciydi.İspanyol yapımı ama oyuncular Amerikalıydılar ama o İspanyol sineması esintileri elbette vardı.

Genç bir adam olan Jack ve kendisinden küçük olan kardeşleri Billy, Jane ve Sam'in büyük bir sırları vardır. Dört kardeş bir arada kalmaya devam edebilmek adına sevgili annelerinin ölümünü herkesten gizlemek zorunda kalmıştır. Ancak bu şartla beraber yaşamaya devam edebilecek olan kardeşlerin hayatını zorlaştıran bir diğer faktör daha vardır ki, bu gizledikleri sırdan çok daha kötüdür. Genç kardeşlerin yaşadıkları malikanede şeytani bir varlık kol gezmektedir ve kardeşlere rahat vermemektedir.

Yönetmen:  Sergio G. Sánchez
Ülke:  İspanya
Tür:  Dram, Korku, Gerilim
IMDB:  6,6
Vizyon Tarihi:  2 Ekim 2017
Süre:  110 Dakika

Karanlık Sır - Marrowbone 720p izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...