1 Eylül 2018 Cumartesi

Kitap : Ceza Sömürgesi Franz Kafka

Herkese merhabalar efenim ...

Kitap Ceza Sömürgesi mi yoksa ömür sömürgesi mi belli değildi. Kafka dan okuduğum en kötü kitaptı bence.Roman değil içinde kısa kısa hikayeler var ama gitmiyor, hiç bir şekilde akmıyor tamamen ömür törpüsü niteliğinde bence. Kafka aynı zamanda bir hukuk adamı bu yüzden dönemin deki "adalet" anlayışını bu kitapta öyküler üzerinden vermeye çalışmış.Bu kitapta Kafka yazarlığını bir köşeye atıp bence daha çok "avukat" cübbesini üzerine giyerek yazmış.Sanırım bu yüzden de çok fazla beğenemedim.İçinde toplamda 9 öykü var ve ben 5 tanesini okudum.İçlerinden sadece "Açlık Sanatçısı" öyküsünü beğendim ve anladım.Diğerlerini okudum ama ya tam anlayamadım ya da "Neden böyle bir şeyi yazmaya gerek duymuş ki?" dedirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...