20 Ekim 2018 Cumartesi

Müzik : LSD - Thunderclouds

Herkese merhabalar efenim ...

Uzun bir süre oldu biliyorum :/ İş hayatım o kadar yoğun ki gün içinde bir iki video ya da yeni Kore dizilerinden 1-2 bölüm izlemek dışında hiç bir şeye vaktim kalmıyor.O yüzden bugün elimde hiç bir post olmadığı için müzik postuyla dönmek istedim.Bu şarkıyı Samsung'un  reklam müziği olarak tanıdım tabi Sia'nın sesini duyunca hemen tanıdım o yüzden bulması kolay oldu ama ben Sia dan çok Labirent'in sesine bayıldım ve ilk dinlediğimde Coldplay'in solisti gibi birini beklerken siyahi bir adam çıkınca şaşırdım açıkçası klibini çok fazla sevemedim ama şarkı enfes güzel insanı dinlendiriyor :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...