3 Kasım 2018 Cumartesi

Amerika Mini Dizi : Maniac

Herkese merhabalar efenim ...

"Bilinçaltı temizliği" kıvamında travmaları yeni anılarla değiştirerek insanları psikolojik hastalıklarından kurtarabileceği vaadiyle bir deneye gönüllü olarak insanları alan baş rolünde Emma Stone ve Jonah Hill'in olduğu,hangi evrende ve zamanda geçtiğini tam olarak anlayamadığım bir garip mini dizi Maniac bugün ki dizi postunda konuğumuz oldu.Travma yaşamak kolay bir şey değil bunun biz fark etmesek bile yıllarca hatta hayatımız boyunca üzerimizde izlerini taşırız ve bu izler çoğu zaman olaylara verdiğimiz tepkilere yansır.Hayat Ying ve Yang'tan oluşur buna felsefeciler Diyalektik demişler.Yani iyi ve kötü şeyler hayatımızda olmalı.İyi şeyler olduğu kadar kötü şeylerde yaşamalıyız hayatta.Hayata,insanlara ve olaylara karşı "yılmazlık" yeteneği kazanmak için yaşamalıyız bunları maalesef ki.

Emma Stone u çok seviyorum ama Jonah Hill'i hiç tanımıyorum ve dizi boyunca adamı hiçte sevemedim ne oyunculuğunu ne tipini ne de oynadığı karakteri.Konusuyla aslında değişik bir filmdi.Psikolojik bir deneyi anlattığı için benim tabi ki de fazlasıyla dikkatimi çekti ama işlenişi bana biraz sıkıcı geldi açıkçası ilk bölümler ilgi çekici olsa da daha sonraları biraz durgunlaşmaya başladı.

Ä°lgili resim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...